جمعه , 10 فروردین 1403

فوتسال مقاومت البرز ۳۵ ورزشکار را به تیم ملی فرستاده است

رحیم اسفندیاری روز پنجشنبه به مناسبت هفته تربیت بدنی  در گفت وگو با خبرنگاران  افزود: تیم فوتسال مقاومت با وجود همه مشکلات را از سطح محلات به لیگ برتر کشور رساندیم.

وی اضافه کرد: این تیم برای یازدهمین سال است که در رقابت های لیگ برتر حضور دارد و به عنوان تنها نماینده فوتسال استان البرز در رقابت های لیگ برتر توانسته نتایج خوبی را از خود بر جای گذارد.
اسفندیاری ادامه داد: در واقع ما در عرصه ورزش حرفه ای ثابت کردیم که می توان در قالب اقتصاد مقاومتی یک تیم اخلاق مدار و حرفه ای تشکیل داد و آن را به صدر جدول رساند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اینکه تیم فوتسال مقاومت البرز در رقابت های فصل جاری در رده چهارم جدول قرار دارد خاطر نشان کرد: با سه برد، یک مساوی و یک باخت هم اکنون در جایگاه چهارم که امیدواریم با حمایت از سوی هیات امنای باشگاه امسال بتوانیم سکوی قهرمانی را کسب کنیم.
مسوول تربیت بدنی سپاه امام حسن مجتبی(ع) در ادامه به بازی روز جمعه فوتسال مقاومت در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر اشاره و تصریح کرد: روز جمعه میزبان شهروند ساری هستیم که امیدواریم بتوانیم زمین این بازی را با پیروزی ترک کنیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …