جمعه , 7 اردیبهشت 1403

مرکز مدیریت مهارت آموزی ندامتگاه شهید کچویی فردیس گشایش یافت

بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در حاشیه آیین افتتاح این مرکز  اظهار داشت: مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در زندان به منظور مهارت افزایی زندانیان و ایجاد روحیه خودباوری  و توانمندسازی مهارتی آنان با رویکرد اثربخشی اشتغال فعال شده است.

وی تصریح کرد: توسعه مهارت آموزی  زمینه ساز اشتعال و تولید در ندامتگاه‌ها شده و افزون بر منافع مالی برای فرد زندانی و خانواده وی، در بازگشت  آبرومندانه مددجویان  به جامعه سالم نقش بسزایی دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز خاطرنشان کرد: در کنار ارائه آموزش های فنی و مهارتی ، از طریق مرکز مدیریت مهارت آموزی، مشاوره های شغلی برای هدایت استعدادهای فکری و فنی مددجویان  ارائه خواهد شد.

 در ادامه اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان البرز نیز در این مراسم ضمن قدردانی  از مسوولان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به خاطر توجه ویژه به مهارت آموزی زندانیان  و مردم گفت: بیکاری و تنگناهای معیشتی پایه بسیاری از مشکلات اجتماعی و جرائم هستند.

وی تاکید کرد: امیدواریم با همکاری ادارات کل زندانها و آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در زندان، زمینه توانمندسازی زندانیان و زمینه اشتغال پایدار را فراهم نماییم.

اکنون  در زندان‌های استان البرز ۲۴ حرفه مهارتی در حال آموزش است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …