دوشنبه , 24 اردیبهشت 1403

تغییرات مدیریتی در ایلام صحت ندارد

علی نیکوکار شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هرچند انتصاب و جابجایی مدیران در دولت ها طبیعی است اما مطالب منتشر شده توسط تعدادی از رسانه های مجازی شایعه است.

وی افزود: هیچ انتصاب جدیدی در بدنه استانداری و دوایر استان انجام نشده است و تغییر مدیران از طریق رسانه های معتبر و رسمی برای اگاهی عموم مردم منعکس و اطلاع رسانی خواهد شد.

نیکوکار یادآور شد: تغییر مدیریت‌ها با شروع خدمت دولت های جدید طبیعی و بدیهی است که هر دولتی از مدیران همسو و همفکر خود بهره گیری کند اما هر تغییری در دستگاه ها از طریق منابع و رسانه های رسمی اعلام می شود.

به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر تغییرات مدیریتی در بدنه استانداری و برخی دستگاه ها در رسانه های مجازی و شبکه های اجتماعی استان منتشر و باعث سردرگمی مخاطبان شده است.

با روی کار آمدن دولت جدید در برخی دستگاه ها از جمله استانداری، دانشگاه های آزاد و ایلام و کمیته امداد شاهد تغییر مدیران بوده ایم که از سوی رسانه های رسمی انتشار یافت.

حسن بهرام نیا استاندار جدید ایلام دیروز طی مراسمی با حضور وزیر کشور جای محمد نوذری استاندار پیشین ایلام را بعد از حدود ۹ ماه گرفت.

بهرام نیا سابقه معاونت سیاسی امنیتی استانداری ایلام را در کارنامه کاری خود دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …