یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

پویش « من رأی می دهم » در بستر شاد آغاز شد

سالار قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: در آستانه روز ۲۸ خرداد ماه دانش آموزان رأی اولی این استان پویش ” من رأی می دهم” را با هدف مشارکت افزایی و حضور حداکثری مردم در انتخابات و همچنین به تصویر کشیدن شوق و احساس خود درجشن تکلیف سیاسی و حضور پر رنگ در انتخابات ۱۴۰۰ را در شبکه آموزشی شاد کلید زدند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز بیان داشت: رأی اولی ها برای اولین بارموفق به مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور می شوند لذا درقالب این پویش اقدامات فرهنگی و تاثیرگذار به منظور حضورحداکثری، فعالانه و آگاهانه  دربستر شبکه شاد انجام می شود.

وی خنثی سازی توطئه ها و تهدیدات دشمنان را مهم ترین کاربرد ویژه انتخابات و مشارکت سیاسی مردم دانست و یادآورشد: دراین پویش دانش آموزان رأی اولی به دنبال تبیین نقش و جایگاه رای آگاهانه مردم درخلق حماسه ای دیگر درانتخابات ۱۴۰۰ به ویژه درخانواده آموزش و پرورش هستند.

قاسمی تصریح کرد: این پویش موجب ایجاد شور و نشاط بیشتری درجامعه می شود و انتخابات پیش رو پشتوانه محکمتر و قوی تری پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان رای اولی با مشارکت در انتخابات، می توانند در این فعالیت بزرگ تربیت اجتماعی نقش داشته باشند،اضافه کرد: حضور دانش آموزان رای اولی می‌تواند به جریان‌سازی انتخابات کمک کند.

وی ادامه داد: رای اولی ها برای اولین بار در انتخابات ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ وارد عرصه سیاسی کشور می شوند تا خود را در انتخاب افراد محک بزنند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: رای اولی ها با شوری مضاعف برای یک انتخاب در پای صندوق های رای ۲۸ خرداد ماه حاضر می شوند تا اثر انتخاب خود را در سرنوشت و آینده کشور هویدا کنند.

وی نوجوانی و جوانی را سنی پر از شور و هیجان دانست وعنوان کرد: ابراز عقیده و استقلال طلبی از ویژگی های این دوران حساس است و آن زمان که  بتوانند این ویژگی را به منصه  ظهور برسانند، حسی از غرور و بالندگی برای نقشی که ایفا می کنند به آنها دست می دهد.

قاسمی گفت: دانش آموزان رای اولی استان البرز با حضور در پای صندوق های رای ۲۸ خرداد ماه  ۱۴۰۰جشن تکلیف سیاسی خود را به یاد امام  راحل و شهدا جشن می گیرند و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری فرد یا افراد اصلح را در انخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخابات می کنند.

وی عنوان کرد: خانواده بزرگ آموزش و پرورش همواره درصحنه‌های فرهنگی، علمی، سیاسی و اجتماعی، علمی و پژوهشی کشور کارنامه خوبی را از خود به یادگار گذاشته‌اند لذا در انتخابات پیش رو نیز مشارکت می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز تاکید کرد: مردم ما تا آخرین لحظه از خون شهدا و سرزمین خود جانانه دفاع می‌کنند و ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در پای صندوق های رای حضوری پرشور و حداکثری خواهند داشت.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد که ۶۵ هزار نفر آن رأی اولی هستند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …