پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

مشکلات زیرساختی، مهم ترین دغدغه فعالان اقتصادی البرز

در اولین نشست استاندار البرز با فعالان اقتصادی بخش خصوصی، مسائل، مشکلات و موانع بر سر راه تولید، مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مشکلات زیرساختی، مهم ترین دغدغه فعالان اقتصادی البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مجتبی عبداللهی عصر یکشنبه در دیدار با فعالان اقتصادی استان گفت: با تشکیل اتاق «مشورت و هم اندیشی» با حضور فعالان اقتصادی” همه اعضا این تشکل به عنوان مشاوران استاندار در رفع موانع صنعت و کشاورزی و ایجاد تحول در بستر  تولید و صادرات استان مشارکت خواهند داشت.

او ادامه داد: برنامه های اقتصادی باید به سمت و سویی هدایت شود تا ضمن رفع موانع، بخش تولید و صادرات استان، در تمامی حوزه ها تحول و پویایی را تجربه کند.

عبداللهی افزود: بر طرف شدن موانع اقتصادی در  رفع بسیاری دیگر از موضوع ها و مسایل اجتماعی جامعه  نیز موثر خواهد بود.

تولید کنندگان جهادگران اقتصادی هستند

استاندار البرز از تولیدکنندگان و صنعتگران، به عنوان جهادگران اقتصادی نام برد و افزود: فعالان اقتصادی با تمامی مشکلات و موانع همچنان مقتدرانه درحل موضوعات در مسیر رونق تولید و صنعت تلاش می کنند.

او ادامه داد: مایه مباهات و افتخار است که چنین سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بزرگوار و ایثارگر  در البرز فعالیت دارند.

استاندار البرز گفت: کشور ما ثروتمند و دارای ذخایری غنی بی شمار است ، ولی در شرایط کنونی تحریم های ناجوانمردانه و تنگناهای مالی، مشکلاتی را ایجاد کرده است.

عبداللهی  افزود: بر این باوریم  با همفکری، تعامل و شکیبایی می توانیم  بسیاری از موانع را از سر راه برداریم.

همراهی و هم‌افزایی گره گشایی مشکلات است

استاندار البرز گفت: ظرفیت بزرگ و ارزشمند  فعالان بستر اقتصاد البرز با اتکا به نیرو و توان خویش در کشور خوش درخشیده اند و اکنون با هم افزایی و همراهی می توانیم گره گشایی مشکلات‌ باشیم.

عبداللهی ادامه داد:  با تمام اختیاراتم در حوزه اجرایی در خدمت فعالان اقتصادی و رونق و توسعه تولید و صنعت البرز خواهم بود و در این راه از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهم کرد.

وی افزود: قصد ندارم وعده ای بی اساس بدهم ولی هماهنگی و تعامل مجموعه مسوولان مربوطه را برای حل مشکلات جلب می کنم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …