چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

پژوهشگاه مواد و انرژی برترین غرفه نمایشگاه پژوهش و فناوری کشور شد

علیرضا خاوندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس اعلام دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری، غرفه پژوهشگاه مواد و انرژی در بیست ‌و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار کشور در سال جاری، با کسب امتیاز “عالی” در جمع غرفه‌های برتر و منتخب این نمایشگاه قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در ارزیابی غرفه‌های برتر و منتخب بیست ‌و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار کشور که بر اساس شاخص‌های مورد تایید کمیته اجرایی این نمایشگاه صورت گرفته است، غرفه پژوهشگاه مواد و انرژی در گروه امتیازی عالی ارزیابی و مورد تقدیر دکتر عبدالساده نیسی دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری و دکتر علی باستی  دبیر اجرایی بیست ‌و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار، قرار گرفت.

خاوندی گفت: بیست ‌و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌ بازار ۲۳ تا ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و دستاوردهای پژوهشگران و فناوران پژوهشگاه مواد و انرژی در غرفه این پژوهشگاه در معرض دید علاقمندان علم و فناوری قرار گرفت.

رییس پژوهشگاه مواد و انرژی کشور گفت: دستاورد پژوهشی و فناورانه دکتر نیما نادری عضو هیات علمی پژوهشگاه مواد و انرژی تحت عنوان دستگاه نظارت و اعلام حریق با استفاده از انرژی خورشیدی در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور امسال با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و دکتر زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رونمایی شد.
محققان این پژوهشگاه تاکنون اختراعات زیادی در سطح جهانی ، منطقه و کشور به ثبت رسانده که بخشی از این دستاوردها تجاری سازی شده است.

پژوهشگاه مواد و انرژی وابسته به وزارت علوم ، تحقیقات وفناوری در مشکین دشت فردیس استان البرز مستقر است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …