شنبه , 8 اردیبهشت 1403

فروش محصولات تولیدی بانوان البرزی در بازار مجازی

فروش محصولات تولیدی بانوان البرزی در بازار مجازیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مریم اسماعیلی فرد گفت: این طرح با هدف پاسخ به مطالبه زنان تولید کننده در تامین بازار فروش منصفانه، پایدار و با توجه به ظرفیتهای فراوان فضای مجازی به اجرا درآمده است.

وی ادامه داد: براین اساس تفاهم نامه بین دفتر امور زنان و خانواده استانداری البرز و مرکز نیکوکاری فرشتگان کسب و کار منعقد شده  تا فرصت و زمینه مناسب عرضه تولیدات و محصولات تولیدی بانوان توانمند استان با شرایط خاص و حمایتی فراهم شود.

اسماعیلی فرد گفت: طی برنامه ریزی های صورت گرفته زنان واجد شرایط با طی دوره ی آموزشی کوتاه مدت فروش دیجیتال ، به بازار فروش مجازی متصل خواهند شد و به مدت ۶ ماه ضمن پشتیبانی کامل از ۵۰ درصد تخفیف ویژه در کمیسیون فروش پلتفرم ها برخوردار می شوند.

وی تاکید کرد: این طرح شامل تمام زنان واجد شرایط استان البرز  می باشد و کارگاه های آموزشی در فاز اول در شهرستان کرج برگزار می شود.

علاقه مندان به شرکت در طرح توانمندسازی بانوان  در فروش مجازی البرز  می توانند تا ۱۵ دیماه  جاری با در دست داشتن تصویر پشت و روی کارت ملی، ارایه کد پستی، شماره شبا و تصویر محصول به دفتر زنان و خانواده استانداری البرز مراجعه  کنند.

همچنین بانوان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره  ۳۴۲۵۸۳۱۳ تماس بگیرند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …