جمعه , 10 فروردین 1403

مشکلات آب شرب برخی مناطق حاشیه‌ای کرج ساماندهی شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اجتماعی استان که ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به  فرارسیدن روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: اکنون نیز طبق فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل(ره) باید بار دیگر فریاد عدالت‌خواهی و آزادی را سر دهیم و به دفاع از مردم مظلوم فلسطین اشغالی در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم.

وی ادامه داد: استان البرز که طبق بیانات مقام معظم رهبری ایران کوچک لقب گرفته، یکپارچه و پرشور و همگرا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در این راهپیمایی وحدت، انسجام و ولایتمداری خود را به نمایش می‌گذارد.

عبداللهی با اشاره به اهداف مهم قرارگاه اجتماعی استان البرز گفت: مسائل متعددی در حوزه اجتماعی استان وجود دارد که جزو موضوعات اولویت‌دار و با اهمیت استان البرز محسوب می‌شود از این رو باید با شکیبایی و سعه صدر به آنها بپردازیم.

وی افزود: در ابتدا باید در بازدیدهای میدانی به دقت مسائل و دغدغه‌های مردم را در مناطق آسیب‌پذیر استان شناسایی کنیم و در قالب کارگروه‌های تخصصی برای برطرف کردن آنها اقدام کنیم.

استاندار البرز گفت: باید ماهیت ریش سفیدان و معتمدان محله‌ها احیا شود و از ظرفیت گروه‌های جهادی که اغلب جوانان فعال و خوش فکر هستند بهره‌برداری کرد.

وی افزود: ضرورت دارد که کمپ‌های  استان مورد نظارت‌های جدی قرار گیرند و در روند فعالیت آنها بازنگری شود.

عبداللهی گفت: آب منطقه‌ای استان باید در راس مسئولان مربوطه به‌ویژه شهرداران، نسبت به ساماندهی نهر سیاه جوی در تمامی نقاط استان اقدام جدی کند.

وی افزود: ساماندهی وضعیت آب شرب در برخی مناطق حاشیه‌نشین و آسیب‌پذیر استان باید در اسرع وقت صورت گیرد.

استاندار البرز گفت: باید مردم را در امور و مصوبات این قرارگاه دخیل کنیم و از ظرفیت های عمومی جهت پیشبرد امور استفاده کنیم.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …