شنبه , 8 اردیبهشت 1403

فرماندار کرج: مجریان انتخابات اصل بی طرفی را رعایت کنند

غفور قاسم پور روز شنبه در نشست  آموزشی، توجیهی نمایندگان فرماندار کرج ضمن تبیین اهمیت  ۲ انتخابات ملی و محلی در روز بیست و هشتم خردادماه ادامه داد: نمایندگان فرماندار، کلید دار اصلی شعبه ها هستند و  با اشراف کامل به مقوله برگزاری انتخابات باید وظیفه خود را طبق چارچوب قانون به انجام رسانند.
فرماندار ویژه کرج بیان داشت: یکی از دستاوردهای مهم نظام اسلامی برگزاری رفراندوم انتخابات بوده و پایه انتخابات نیز بربنای رفراندوم  و همه پرسی بنیان نهاده شده است.
 
وی با بیان اینکه مردم در ضلع اصلی انتخابات قرار دارند، افزود: اینکه مردم توانستند تعیین سرنوشت خود را تعیین کنند از برکات انقلاب اسلامی است که با حضور مردم در پای صندوق های رای محقق می‌شود.
 
قاسم پور با تاکید بر ضرورت تسلط مجریان و عوامل برگزاری انتخابات به کتاب قانون، بیان کرد: تمام عوامل و مجریان برگزاری انتخابات باید به اصل قانونمنداری پایبند باشند و نمایندگان فرماندار نیز گلچینی از مردم در شعب اخذ رای هستند.
  
فرماندار شهرستان کرج با تاکید بر ضرورت  اهمیت تسلط مجریان به قانون افزود:  ویژگی اصلی نماینده فرماندار تسلط به قانون است،  اصلا پایه و اساس کار انتخابات قانون و اشراف داشتن مجریان برگزاری انتخابات به بند بند قوانین جاری انتخابات است.
وی ادامه داد: علاوه بر کتاب قانون در برگزاری انتخابات، دستور العمل ستادملی کرونا هم بسته دیگری از قوانین است که باید در این دوره مورد توجه قرار گیرد. 
 
قاسم پور در ادامه با تاکید بر ضرورت صیانت از آراء مردم در انتخابات  افزود: برگزاری ۲ انتخابات ملی و محلی از اهمیت فوق العاده ویژه ای برخوردار است. مردم برای استفاده از حق خود در انتخابات شرکت می‌کنند؛ بنابراین باید به خوبی از حقوق مردم حراست شود.

فرماندار ویژه کرج تاکید کرد: همان میزان که سلامت در برگزاری انتخابات مهم همواره مهم بوده،  سلامت مردم هم برای ما مهم است بنابراین دراین زمینه کمیته بهداشتی را در شرایط کرونا تشکیل داده ایم. 
قاسم پور گفت:  باتوجه به  شرایط شیوع ویروس کرونا اقلام بهداشتی هم توزیع می شود تمام دستورالعمل ها از جمله رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و  تهویه مناسب  از موارد مشخصی است که مورد توجه قرار گرفته است.
 وی ادامه داد: نمایندگان فرماندار باید در نهایت اصل بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رای مردم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند حداکثر تلاش خود را به کار گیرند.
 فرماندار ویژه کرج تاکید کرد: حفاظت از رأی مردم به عنوان حق الناس از وظایف نمایندگان فرماندار و عوامل اجرایی انتخابات است و نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای باید یک اشرافیت کامل بر مسایل شعب و افراد داشته باشند.
  ساکنان ایران کوچک یا سرزمین اقوام ایرانی(البرز)  ، همچون کوه البرز ایستاده اند و در انتخابات ۲۸ خرداد بار دیگر سرآمدی خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.
 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …