جمعه , 7 اردیبهشت 1403

متقاضیان دریافت وام بدون ضامن به بانک های حقوقی خود مراجعه کنند

دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای استان البرز گفت: بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی، پرداخت وام تا سقف صد میلیون تومان به واجدین شرایط در بانکهای استان آغاز شده است و روند دریافت مدارک و پرداخت وام ادامه خواهد داشت.

متقاضیان دریافت وام بدون ضامن به بانک های حقوقی خود مراجعه کنندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ احمد ملکی راد افزود: کسانی که معوقه بانکی دارند و قبلا وام دریافت کرده اند فقط برای مقدار باقیمانده تا سقف صد میلیون تومان می توانند وام دریافت کنند.

او با بیان اینکه این طرح شامل حقوق بگیران ادارات ، سازمانها و شرکتهای دولتی است، تاکید کرد: متقاضیان برای دریافت وام بدون ضامن فقط به بانکهایی مراجعه کنند که حقوق خود را دریافت می کنند.

ملکی راد گفت: سود وام با نرخ 18 درصد محاسبه می شود و اقساط 36 ماهه دارد. همچنین وام بصورت کارت اعتباری خواهد و دریافت کنندگان کارت اعتباری از زمانی که هر مقدار ازاعتبار کارت خود را هزینه کنند ملزم به پرداخت اقساط و سود همان مقدار هزینه شده خواهند بود.

او میزان پرداخت وام را بر اساس اعتبار بانکی متقاضی عنوان کرد و افزود: متقاضیان بر اساس مقدار حقوق دریافتی خود و بدهکاری به بانک به سه گروه اعتباری A، B و C تقسیم می شوند که در رده A فقط مدارک هویتی و گواهی حقوقی بدون قید و شرط از اداره و سازمان مربوطه کفایت می کند و در رده اعتباری B علاوه بر این مدارک سفته و چک نیز لازم است و از رده C به بعد ضامن هم باید معرفی شود.

رییس بانک ملی اداره امور شعب البرز همچنین با تاکید بر اینکه متقاضیان نباید چک برگشتی و معوقات بانکی داشته باشند، گفت: زمانی که متقاضی مدارک را بصورت کامل به بانک ارائه دهد حداکثر تا یک هفته پس از آن کارت اعتباری به وام گیرنده ارائه می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …