پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

عضو کمیسیون شوراها: وزیر اقتصاد، صمت و جهاد کشاورزی هفته آینده باید در مجلس پاسخگوی گرانی‌ها باشند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  ساوجبلاغ،  علی حدادی در مراسم گرامیداشت روز شوراهای اسلامی که عصر امروز در بخش بخش چندار و کوهسار شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، اظهار داشت:در موضوعات مختلف و در امور باید به  اراده خداوند و فضلش امیدوار بود و به فضل و کمک خدا کارها انجام می‌شود.

وی افزود: مردم ایران همیشه پای کار نظام و انقلاب هستند و همیشه باید قدردان این مردم خوب و نجیب باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با بیان اینکه بهترین پاسخ به مردم تلاش و کار شبانه روزی است ، بیان کرد: دولت مردمی که امید را برای مردم ایجاد کرده انتظارات را از وزرا بالا برده و وزرا باید برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و کنترل و نظارت در بازار باید مراقبت کنند.

نماینده ساوجبلاغ نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اراده و دلسوزی می تواند مانع از از ایجاد  مشکلات برای مردم شود ، ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس در کمیسیون تلفیق با حذف ارز ترجیحی موافقت نکردند  و در این زمینه دلیل داشتیم که دلیل نمایندگان حمایت از مردم بود.

حدادی با بیان اینکه جراحی اقتصادی و جلوگیری از هدر رفت ارز  از اولویت‌ها است ، ادامه داد:  مردم خط قرمز ما هستند و مجلس با حذف ارز مخالفت کرده است و یکی از دلایل مخالفت مجلس عدم  پیش بینی و نداشتن برنامه محور بودن دولت برای آزادسازی ارز است.

وی با بیان اینکه دولت باید فکری برای جلوگیری از احتکار و قاچاق می کرد ، تصریح کرد: باید پیشگیری و پیش بینی لازم برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها انجام می‌شد و باید برای مردم این موضوع شفاف دلایل توضیح داده می‌شد تا مردم در در این راه همراه شوند، مردم ایران در سخت ترین مراحل نظام و انقلاب همراه بوده اند.

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با بیان اینکه شرط حذف ارز ترجیحی در هر بخشی عدم افزایش قیمت بوده است ، گفت: امروز فشار بر جامعه و اقشار کم برخوردار تحمیل می‌شود و بهرحال تاب آوری مردم در یک سطحی است و دولت باید در این زمینه فکری عاجل کند.

حدادی با اشاره به اینکه وزیر اقتصاد ، صمت و جهاد کشاورزی هفته آینده باید در مجلس پاسخگوی گرانی‌ها باشند، متذکر شد: قرار ما با مردم این است که با صداقت مطالبه گری کنیم و باید صدای مردم مطالبات را با صداقت انعکاس بدهیم.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمایش سرزمینی استان البرز ایراد دارد که نیازمند اصلاح است ، گفت: بخش گردشگری استان البرز و بهداشت و درمان و توسعه این بخشها معطل است و همه این موضوعات بستگی به  تهیه و اصلاح سند آمایش سرزمینی در استان البرز دارد.

وی با اشاره به اینکه باید از ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری شود ، ادامه داد:  مدیران ما باید انگیزه کاری داشته باشند و مدیران کلی که در استان به کار گرفته می شوند باید مدیران بومی آشنا به استان  باشند و دود به کار گیری مدیر غیر بومی به چشم مردم البرز می‌رود.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …