جمعه , 31 فروردین 1403

برآورده شدن آرزوی ۳۷۰ فرزند موردحمایت کمیته امداد البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به هدف برگزاری جشن آرزوها مبنی بر برآورده کردن آرزوهای ایتام تحت حمایت این نهاد، گفت: آرزوهای کودکان موردحمایت کمیته امداد در قالب نامه‌هایی که توسط خود آنان نوشته‌شده توسط خیران انتخاب و ا برآورده می‌شود.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۳۱۰۱۵ حامی حمایت ۱۵۳۳ یتیم و ۳۴۱۲ فرزند محسنین را بر عهده‌دارند خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون آرزوهای ۳۷۰ کودک موردحمایت کمیته امداد امام (ره) توسط حامیان نیکوکار البرزی با رقمی به ارزش ۲۴۲ میلیون تومان برآورده شده است.

محمدی فرد با اشاره به حمایت مطلوب خیران از ایتام و فرزندان محسنین در البرز گفت: دوچرخه، تبلت، لباس، انواع اسباب‌بازی، لوازم‌خانگی و هزینه درمانی ازجمله آرزوهای فرزندان ایتام و محسنین بود که توسط حامیان برآورده شد.

مدیرکل کمیته امداد البرز موفقیت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را درگرو مشارکت و همکاری بیش‌ازپیش خیران دانست و یادآور شد: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق تلفن ۲۶۳۲۸۰۱۰۷۱ و همچنین واریز مستقیم از طریق شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۹۹۷۶ نزد صندوق امداد ولایت البرز، نسبت به واریز کمک‌های خود اقدام نمایند

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …