جمعه , 14 اردیبهشت 1403

عرضه مستقیم کالا از تولید به مصرف در چهار باغ کلید خورد

قدرت اله شمیرانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به نزدیک شدن به سال جدید و تدارک مردم برای خرید های نوروزی گفت: همراه با اجرای طرح عرضه مستقیم کالا از تولید به مصرف، تشدید  نظارت و بازرسی ها با هدف مبارزه قاطع با احتکار و  گرانفروشی در چهار باغ در اولویت ویژه ادارات ذیربط این شهرستان قرار گرفته است.

فرماندار چهارباغ افزود: دراجرای فرمایش رهبر معظم انقلاب که رفع موانع بخش تولید را مورد تاکید قرار داده اند گفت: در نشست های تخصصی با دستگاه های اجرایی این شهرستان به صورت مستمر راهکارهای مانع زدایی و رونق و جهش تولید را در دستور کار قرار داده ایم.

وی گفت: در این راستا روز گذشته(یکشنبه) به اتفاق مدیر اداره صمت و بخشدار مرکزی چهارباغ ضمن بازدید از یک کارخانه بزرگ تولید مواد غذایی این شهرستان روند تولید و مشکلات این کارخانه مورد بررسی همه جانبه قرار گرفت.

وی ضرورت توجه ویژه به بخش صنعت به ویژه در بحث صنایع تبدیلی کشاورزی در چهارباغ را بسیار با  اهمیت دانست و تصریح کرد: تلاش جمعی فرمانداری و ادارات ذیربط تحقق شعار محوری عرضه کالا از کارخانه به خانه (عرضه مستقیم کالا) در سطح این شهرستان است.

شهرستان  چهارباغ با جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …