شنبه , 8 اردیبهشت 1403

ضرورت اهتمام مسوولان البرز به احداث کمربندشرقی فردیس

 بهزاد پرویزی روز چهارشنبه در نشست بررسی و پیگیری مطالعه کنارگذر شرقی فردیس و اتصال به آزادراه کرج_ تهران که  در سالن اجتماعات فرمانداری فردیس برگزار شد، افزود:  توجه به  اجرای طرح تفصیلی  به عنوان سند توسعه شهر فردیس  نقش موثری  در جهت دهی به ساخت وسازهای منطقه دارد.

وی  اظهار داشت: مطالعات طرح تفصیلی، متعاقب طرح جامع و در چارچوب رعایت اصول و ضوابط شهرسازی باید انجام‌ شود و تنظیم و طراحی برنامه‌های مفصل و اقدامات جزیی در مناطق شهری در قالب این طرح قابل اجرا است ولی نباید از مبحث برون شهری و راهه ای اتصالی غافل ماند.

معاون فرماندار فردیس  افزود با توجه به تراکم جمعیت و موقعیت جغرافیایی خاص فردیس این منطقه  فاقد راه برون شهری و به اصطلاح کمربندی است  که باید هر چه سریع تر کمربندی آن ساخته شود.

در این نشست قرار شد شهرداری فردیس تمام مسیرها برای  هدایت ترافیک محدوده شهر فردیس را برای بررسی به اداره کل راه و شهرسازی استان البرز ارسال نماید.

پرویزی گفت: همچنین باتوجه به اعتبار در نظر گرفته شده جهت مطالعات کنار گذر شرقی از محل اعتبارات تملک دارایی سال ۱۴۰۰ مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی اقدامات لازم جهت تعیین مشاور ذی صلاح با هماهنگی شهرداری انجام دهد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …