شنبه , 15 اردیبهشت 1403

۹۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در فردیس اجرا می شود

محمد تاجی  روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران شهرستان فردیس افزود: این برنامه ها شامل اعزام نمادین کاروان به جبهه، رژه خودرویی و موتوری، گلباران و غبارروبی گلزار شهدا، پیاده روی خانوادگی، دیدار با خانواده های معظم  شهدا ، ایثارگران و جانبازان، یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران و جانبازان در هفته دفاع مقدس است.

وی اجرای رزمایش کمک مومنانه و مشارکت در طرح همدلی و مواسات را از  دیگر برنامه مهم سپاه برشمرد و گفت: معیشت مردم و تامین هزینه‌ها و اقلام خوراکی برای افراد نیازمند تاکید مقام معظم رهبری است به همین جهت در هفته دفاع مقدس در قالب طرح مواسات و همدلی این کار انجام خواهد شد. 

تاجی  با بیان اینکه رسانه ها به عنوان جنگ نرم پیشقراول  جنگ روانی دشمنان  هستند و افزود: به همان مقدار دشمن بر علیه نظام تبلیغات منفی می کند انتظار می رود، رسانه های داخلی  تجهیز شوند و  به عنوان افسران مقابله با جنگ روانی دشمن آماده باشند.

وی اظهار داشت: ۳۰۰  تلویزیون ماهواره ای  در جهان وجود دارد که از این تعداد ۱۱۵ ماهواره تلویزیونی فقط برای ایران برنامه پخش می کنند و ۲۶۰ کانال ویژه  ایران تدارک دیده شده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: محور برنامه هایی که برای هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده در سه سطح است برنامه های ناحیه ای ،حوزه مقاومت بسیج و رده های بسیج و پایگاهها برگزار می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …