پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403

تمام دستگاه های البرز به بازگشایی مدارس کمک کنند

نورمحمد فردی روز چهارشنبه درنشست شورای آموزش و پرورش البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزارشد، افزود: برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید باید آموزش و پرورش نیاز به حمایت دارد که از همه دستتگاه های اجرایی بویژه فرمانداری ها و شهرداری های استان انتظارمی رود به کمک مهمترین دستگاه فرهنگی جامعه بیایند.

وی خاطرنشان کرد: خانواده بزرگ آموزش و پرورش دراین وضعیت سخت و حساس کرونایی برای آماده سازی مدارس برای حضور دانش آموزان درکلاس های درس نیازمند یاری کردن است.

معاون استاندار البر  با اشاره به اینکه آموزش و پرورش تولید کننده فکر و به فرموده امام راحل”  کارخانه آدم سازی است”  لذا برای توسعه کشور باید آموزش و پرورش را مورد حمایت قرارداد.

فردی جایگاه آموزش و پرورش را درجامعه رفیع دانست و افزود: البرز حدود ۵۰۰ هزار نفر دانش آموز و ۲۳ هزار معلم دارد و هرسال حدود ۱۱ هزار نفر به جمعیت دانش آموزی آن اضافه می شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش البرز با کمبود بودجه و فضای آموزشی مواجه است،اضافه کرد: زنگ مدارس استان برای سال تحصیلی جدید در سوم مهرماه زده می شود تا دانش آموزان و معلمان در کلاس های درس مجازی و سپس به مرور در کلاس های حضوری البته با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تشکیل گردد.

وی درادامه به بیان گزارشی از وضعیت البرز درخصوص تخت بیمارستانی، تعداد مبتلایان و فوتی های کرونا، واکسیناسیون شهروندان و فرهنگیان استان پرداخت و یادآورشد: واکسیناسیون دانش آموزان نیز بزودی در استان آغازمی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه سلامت مردم از همه چیز مهمتراست، عنوان کرد: همه مردم به نوعی با آموزش و پرورش درارتباط هستند پس باید به این دستگاه مهم کمک کرد.

وی اظهارداشت: آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند مشکلاتش را حل کند و نیاز به حمایت دارد تا سلامت دانش آموزان درآموزش حضوری البته بر حسب دستور ستاد کرونا حفظ شود.

فردی تاکید کرد: امسال آموزش و پرورش به اهتمام جدی فرمانداری ها و شهرداری ها برای کاهش مشکلات و ایمن سازی مدارس و ایجاد شور و نشاط  ناشی ازآغاز تعلیم و تربیت دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …