پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

حریفان ۲ تیم یزد در لیگ برتر بدمینتون مشخص شدند

محمود حاجی‌حسینی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور ۹ تیم در یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت بر اساس شرایط فدراسیون و رعایت نکات و شیوه‌نامه‌های بهداشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تیم‌های دانشگاه یزد و شهرداری اردکان در هفته اول لیگ برتر در فصل جدید به ترتیب میزبان تیم‌های پروتئین ۹۹ البرز و توس مسیر مشهد و در هفته آخر نیز دانشگاه یزد استراحت و شهرداری اردکان در زمین شهرداری شهربابک بازی خواهد کرد.

این مسوول اظهار کرد: مسابقات لیگ برتر بدمینتون با عنوان جام خلیج فارس پیگیری می‌شود و در فصل گذشته به ترتیب تیم‌های رعد پدافند هوایی قم، دانشگاه یزد و صنایع اردکان توانستند رده‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.

حاجی‌حسینی با اشاره به اینکه تمرین نمایندگان استان در لیگ بدمینتون از مدت‌ها قبل آغاز شد، یادآور شد: زمان شروع دقیق مسابقات از سوی فدراسیون به تیم‌ها اعلام می‌شود و امیدواریم در لیگ امسال بیش از گذشته موفق باشند .

آمار ورزشکاران بدمینتون استان یزد که به صورت تفریحی در این رشته فعالیت می‌کنند حدود ۲ هزار نفر است که ۵۰۰ نفر آنها طبق مقررات زیرپوشش بیمه ورزشی قرار دارند.

استان یزد با یک‌ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه در ۱۱ شهرستان دارد.

  

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …