جمعه , 10 فروردین 1403

شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری در شهر کرج باید تغییر کند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج، علیرضا رحیمی صبح امروز در حاشیه جلسه چالش‌های درآمدی شهرداری که با حضور تعدادی از اعضای شورای شهر، شهردار  و مسئولان مالی شهرداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: کسب این درآمد در شرایط اقتصادی فعلی و با توجه به کاهش صدور پروانه، نشان دهنده عزم شهرداری برای ارتقای شاخص‌های درآمدی است.

وی افزود: انتظار داریم این روند با قوت و قدرت بیشتری در ستاد مرکزی و به ویژه در سازمان‌ها ادامه یابد.

نائب رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه همه سازما‌ن‌های شهرداری  باید نسبت به فعال‌سازی بیش از پیش کدهای درآمدزایی خود اقدام کنند، بیان کرد: شهرداری کرج در زمینه درآمد زایی باید بیشتر از گذشته فعال شود.

این مسئول پیگیری لایحه‌ای در مجلس شورای اسلامی در خصوص درآمدهای پایدار را مورد توجه قرار داد و اذعان کرد: در حال حاضر کدهایی همچون، نوسازی ،اصناف، عوارض خودرو، ارزش افزوده و پسماند را از جمله کدهای درآمدی پایداری است که شهرداری کرج می‌تواند با پیگیری بیشتر از طریق آنها نسبت به جذب  درآمد اقدام کند. 

نایب رئیس شورای شهر کرج به بازنگری شیوه نامه سرمایه گذاری  به عنوان یکی از ابزارهای جذب مشارکت و درآمد شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: تهیه این شیوه نامه می‌تواند به جذب  و افزایش رغبت سرمایه گذاران و مالکین برای مشارکت با شهرداری منجر شود.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …