جمعه , 7 اردیبهشت 1403

شبکه مربیان فرهنگی کشور راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین علی احدی پیش از ظهر سه‌شنبه در همایش فرهنگی تربیتی مربیان ورزشی استان البرز، با قدردانی از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان جهت برگزاری این دوره اظهار کرد: در دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم آسیب‌های گوناگونی متوجه انسان‌ها است که ورزش می‌تواند در بهبود و پیشگیری از این آسیب‌ها مؤثر واقع شود.

وی افزود: ورزش همواره به عنوان ابزاری برای جلوگیری از آسیب‌ها و نسخه‌ی اصلی آن، مورد توجه جهانیان بوده است.

مدیر دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: اما مشکل از جایی شروع می‌شود که همین ورزش به دلیل درگیری و تداخل با بسیاری از موضوعات غیر ورزشی دچار انحرافاتی شده و خودش که همواره حلال مشکلات بوده، در بسیاری از زمینه‌ها دچار مشکل شده است.

وی با بیان این که ورزش در جهان امروز ابعاد اقتصادی، سیاسی و حتی امنیتی پیدا کرده است، گفت: ورزش در جهان امروز ابعاد گسترده و مختلفی پیدا کرده و ما نیز می‌خواهیم در این دوره با یکدیگر همفکری و تبادل نظر کنیم که چگونه می‌توانیم ورزش را از آسیب‌های ابعاد دیگر دور بسازیم.

احدی خواستار تشکیل سمن‌های جوانان در زمینه فرهنگی مربیان در استان‌های مختلف شد و عنوان کرد: درصدد هستیم که به زودی شبکه مربیان فرهنگی کشور را راه اندازی کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم این دوره ثمرات خوبی برای ورزش داشته باشد و بتوانیم در کنار یکدیگر و با همفکری کارهای بزرگی را در حوزه فرهنگی ورزش انجام دهیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …