شنبه , 1 اردیبهشت 1403

جاعل مدارک تحصیلی در کرج بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  به نقل از روابط عمومی پلیس البرز، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با انجام اقدامات اطلاعاتی از ارائه 2 فقره مدرک تحصیلی جعلی به یکی از ادارات دولتی مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پس از شناسایی محل سکونت افرادی که اقدام به ارائه مدرک تحصیلی جعلی کرده بودند، آن ها را با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند، افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که این افراد برای ارتقاء شغلی و حقوقی اقدام به خریداری مدرک جعلی از متصدی یک کافی نت به مبلغ 35 میلیون تومان کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: بلافاصله کارآگاهان به کافی نت جاعل و متهم اصلی پرونده اعزام شده و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با اشاره به اعتراف متهم به 2 فقره جعل مدرک تحصیلی تصریح کرد: این فرد با دریافت نمونه مدرک تحصیلی از اینترنت اقدام به جعل آن‌ها برای اشخاص دیگر می کرد.

سرهنگ نادربیگی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز نیز درخواست داریم که به هیچ عنوان به وعده های واهی کلاهبرداران در زمینه جعل مدرک تحصیلی با ثبت درسامانه سازمان سنجش توجه نکنند و در صورت مشاهده موارد مشابه موضوع را از طریق شماره 110 به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …