شنبه , 8 اردیبهشت 1403

سپاه و بسیج تا آخرین مرحله کنترل کرونا در کنار مردم ایران هستند

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رسولی روز سه شنبه در جمع فرماندهان و مدیران سپاه استان البرز ضمن تقدیر و قدردانی از اقدامات و نقش آفرینی پاسداران و بسیجیان در خدمت رسانی و مهار ویروس منحوس کرونا و اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی، بسیجیان را سربازان ولایت نامید و نقش آنان را در جهاد علیه کرونا پررنگ برشمرد.

وی افزود: ولایی بودن در این برهه از زمان یعنی در خدمت مردم بودن و سربازان ولایت این را سند افتخار خود می دانند .

رسولی خاطرنشان کرد: اکنون کشور در مرحله ای حساس قرار دارد و بیماری کووید ۱۹ همچنان می تازد و در این میان سپاه و بسیج تا آخرین مرحله کنترل این بیماری در کنار ملت ایران و کادر درمان می مانند و خدمت رسانی به مردم از افتخارات نیروهای مسلح می باشد.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین(ع) با اشاره به اینکه کوفه یک شهر شیعی و دوران امامت امیرالمومنین(ع) را درک کرده بود، اظهار داشت: شهر کوفه با این اوصاف به انحراف کشیده شد. 

وی با اشاره به آیات قرآن کریم، افزود: وقتی جامعه را با تراز مادیات بسنجیم و از معنویت دور و از شهوات پیروی کنیم، آن جامعه به انحراف کشیده می شود و این شهوت فقط در التذاذ نفس نیست بلکه شهوت مادیات، قدرت، شهرت و غیره نیز می باشد. 

رسولی بیان داشت: دنیا گرایی به نام دین آفت جامعه اسلامی است و اگر ارزش ها در جامعه عوض شود، بی ارزش ها در جامعه مسلط می شوند و فرزند رسول خدا(ص) در آن جامعه در غربت می ماند و به شهادت می رسد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …