پنجشنبه , 9 فروردین 1403

ساخت بیمارستان هزار تختی در البرز اجرایی شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی ظهر شنبه در جلسه کارگروه زیربنایی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه بسیاری از طرح‌ها باید مورد بازدید میدانی قرار گیرد، اظهار کرد: بدون بررسی میدانی و اخذ گزارش کارشناسی نیم توان نظر درستی بر روی طرح‌ها داشت.

وی ادامه داد: در تمامی طرح‌ها و پروژه‌ها باید پیوست اجتماعی لحاظ شود چراکه اثرات ساخت و سازها بر روی محیط و جامعه حائز اهمیت است.

استاندار البرز بیان کرد: از سوی دیگر باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که در مسیر گسل زلزله بنایی احداث نشود بلکه می‌توان به عنوان پارک و فضای سبز از این اماکن استفاده کرد.

وی افزود: ضرورت دارد برای تمامی مناطق استان دارای تصفیه خانه، حوضچه‌های آرامش و استخرهای ذخیره و جذب آب پیش بینی شود.

پیگیر افزایش حق‌آبه البرز هستیم

عبداللهی تصریح کرد: درصدد هستیم حق‌آبه استان و زیرساخت‌های بهره برداری از آن را افزایش و ارتقا دهیم تا مردم در آینده دغدغه آب شرب نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با افزایش حق‌آبه استان از محل سدهای مستقر در استان، میزان بهره برداری از منابع آب‌های زیرزمینی نیز کاهش می‌یابد.

وی گفت: باید در طرح‌ها و پروژه‌های کارگروه زیربنایی به دنبال جبران سرانه‌ها در حوزه‌های مختلف باشیم چراکه البرز در این رابطه ضعف جدی دارد.

استاندار البرز متذکر شد: با توجه به نظر مساعد وزیر بهداشت در خصوص ارتقای سرانه‌های بهداشتی و درمانی باید درصدد طراحی یک بیمارستان هزار تختی برای البرز باشیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …