جمعه , 7 اردیبهشت 1403

رفع نواقص معابر شهر جدید هشتگرد با صرف ۱۳ میلیارد تومان

شهروز سنجری  روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به رضایتمندی شهروندان شهر جدید هشتگرد از اجرای طرح های عمرانی گفت :  حدود پنج هزار متر مربع  از سطح معابر این شهر در ماه های اخیر لکه گیری آسفالت  شده است.

وی ادامه داد: در حوزه زیباسازی و پاکسازی سطح شهر اقدامات گسترده ای انجام شده و تکمیل پیاده راه ها و اجرای بیش از ۱۲ هزار مترمربع کفپوش در سطح بلوارها و معابر شهری و رنگ آمیزی جداول سطح شهر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به میزان ۲۵هزار مترمربع از جمله این اقدامات می‌باشد.

وی در خصوص مدیریت بحران و مشکل جمع شدگی آب در معابر گفت: در حوزه مدیریت بحران شرکت عمران شهرجدید هشتگرد، مطالعاتی را در چهار حوزه زلزله، رانش، فرونشست و سیلاب و همچنین حل مشکلات آب‌های سطحی، از طریق مشاور مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی در دستور کار قرار داده است.

رییس خدمات شهری شرکت عمران شهرجدید هشتگرد افزود: در همین راستا پاکسازی و لایروبی کانال‌های آب و احداث و تکمیل کانالهای عرضی نیز از جمله اقدامات حوزه مدیریت بحران شرکت عمران شهرجدید هشتگرد است.

سنجری اظهار داشت: برای پویایی و نشاط در مناطق مسکن مهر شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با بکارگیری دو پیمانکار و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نسبت به خرید ۲۰ مجموعه بازی کودکان و ۲۰ ست ورزشی و همچنین احداث زمین بازی کودکان و ست ورزشی اقدام شده که در زمان حاضر عملیات اجرایی ۱۰ مجموعه در پروژه‌های مسکن مهر در حال اتمام هست.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …