جمعه , 14 اردیبهشت 1403

امام جمعه شهرکرد:خدمت بی منت به محرومان افتخار کمیته امداد است

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در مراسم تکریم سفیران خیر و احسان چهارمحال و بختیاری افزود: کمیته امداد امام(ره) یک نهاد بالنده در کشور است که در راستای کمک و یاری رساندن به محرومان، هدف بلند امام خمینی(ره) را محقق کرده است.

به گفته وی، برای کمک رسانی به محرومان، همواره سفیران خیر، حامیان و نیروهای خدوم، نیکوکار و تلاش‌گر، در عرصه خدمت به نیازمندان فعالیت دارند.

امام جمعه شهرکرد  با اشاره به اهمیت تداوم فعالیت‌های خیرخواهانه و نیکوکارانه در کشور در همه ایام به خصوص دوران شیوع کرونا افزود: انسان با انجام کارهای خیر و احسان به نیازمندان، ماندگار است و حیات انسان به آن است که در راستای کمک به نیازمندان فعالیت کند.
 
نکونام گفت: کمیته امداد امام راحل پناهگاهی برای اقشار آسیب‌پذیر است و خیران و نیکوکاران کارهای خیرخواهانه خود را با هدف کسب رضایت خداوند و خوشحالی نیازمندان انجام می دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین گفت: خیران و نیکوکاران استان در سالجاری ۹۴۰میلیارد ریال برای کمک به همنوعان به این نهاد اهدا کردند.
جاسم محمدی اظهار داشت: ۳۸۰میلیارد ریال از این میزان توسط مراکز نیکوکاری استان جمع‌آوری شده است.
به گفته وی، هم اکنون ۴۳هزار و ۷۰۰خانوار با جمعیت بیش از ۱۰۱هزار نفر زیر پوشش این نهاد قرار دارند.

وی به توزیع  ۱۰۰ دستگاه لپ‌تاپ به دانشجویان و ۸۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند با مشارکت کمیته امداد امام و مراکز نیکوکاری استان اشاره کرد و گفت: تهیه جهیزیه، لوازم‌التحریر، پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و مسکن از جمله مواردی است که از محل  مشارکت‌های مردمی تهیه و توزیع شده است.

به گزارش ایرنا ،در این آیین از فعالان مراکز نیکوکاری استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …