پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

دستگیری فروشنده مواد پروتئینی تنظیم بازار با قیمت آزاد

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: متصدی یکی از سردخانه های شهر کرج که مرغ و گوشت تنظیم بازار را به قیمت آزاد به شهروندان می فروخت، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری فروشنده مواد پروتئینی تنظیم بازار با قیمت آزادبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه متصدی یکی از سردخانه ها در شهر کرج مرغ و گوشت تنظیم بازار را به قیمت آزاد به شهروندان ارائه می کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز افزود: در ادامه ماموران پس از انجام تحقیقات و اطمینان از صحت خبر به همراه نماینده اداره صمت به سردخانه منطقه گلشهر اعزام و ضمن دستگیری فرد متخلف، او را برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی با اشاره به کشف حدود یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مرغ و گوشت خارج از شبکه توزیع گفت: در این برهه از تاریخ کشور که دشمنان با اعمال تحریم‌های ظالمانه معیشت مردم را مورد حمله قرار داده اند، عده‌ای سودجو با دور زدن قوانین سفره مردم را کوچک‌تر می‌کنند تا سود بیشتری دریافت کنند که پلیس به عنوان خادم مردم برابر قانون با آن‌ها برخورد می‌کند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …