چهارشنبه , 19 اردیبهشت 1403

استاندار البرز از سه پروژه بهداشتی و درمانی فردیس بازدید کرد

به گزارش ایرنا، دکتر مجتبی عبدالهی استاندار البرز ابتدا از بیمارستان خصوصی ۷۰ تختخوابی آرین واقع در منطقه سرحد آباد فردیس بازدید کرد ، پروژه بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی فردیس ، بازدید بعدی از بیمارستان خصوصی ۲۱۰ تختخوابی به‌آفرین واقع در کانال غربی فردیس آخرین پروژه ای بود که توسط استاندار البرز مورد بازدید قرار گرفت . 

 استاندار البرز با اشاره به اینکه پیمانکاران برای بهره برداری از ۳ پروژه درمانی فردیس در نیمه اول ۱۴۰۱ متعهد شدند افزود : برای حل مشکلات اعتباری بیمارستان فردیس با رایزنی های ویژه در راستای تخصیص اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی ظرف ۷۲ ساعت از محل ستاد هدفمندی یارانه ها توفیق یافتیم.

عبدالهی افزود: در خصوص پروژه بیمارستان ۲۶۰ تختی دولتی در فردیس دیگر هیچ عذر و بهانه ای را نمی پذیریم و اگر روند کار این بیمارستان طبق زمانبندی دقیق پیش نرود، با پیمانکار برخورد قانونی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: ظرف ۳ ماه ۵ جلسه تخصصی برای بررسی امور پروژه بیمارستان فردیس برگزار کرده ایم و در این راستا پیمانکار چند مرتبه بدعهدی کرده و کمبود اعتبار را بهانه قرار داده از این رو اعتبار ویژه ۳۰ میلیارد تومانی از محل ستاد هدفمندی یارانه ها ظرف ۷۲ ساعت تخصیص یافت.

عبداللهی گفت: پیمانکار طی تعهد کتبی، اعلام کرد که به صورت تمام وقت و حتی در تعطیلات نوروز فعالیت خود را ادامه دهد و زمان بهره برداری این طرح را نیز پایان خرداد ماه ۱۴۰۱ اعلام کرد.

وی افزود: این آخرین اخطار برای پیمانکار است و تا زمان موعود، روند اتمام پروژه طی جلسات هفتگی رصد می شود.

استاندار البرز گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان نیز مکلف است که در این مدت نسبت به اتخاذ تدبیر برای تجهیز بیمارستان اقدام کند.

وی افزود: در خصوص بیمارستان های خصوصی آرین و به آفرین نیز ، موانع موجود مورد بررسی قرار گرفت و طی مصوبه ای مقرر شد که با همکاری بانک های عامل، شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی مشکلات رفع شود.

عبداللهی گفت: همچنین هیات مدیره و پیمانکاران این ۲ مجموعه نیز متعهد شدند در نیمه اول سال ۱۴۰۱ پروژه های خود را برای بهره برداری آماده کنند.

شهرستان فردیس با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهرکرج مرکز استان البرز قرار دارد که فاقد حتی یک تخت بیمارستانی است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …