یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

دستگاه های اجرایی البرز از ظرفیت رسانه ها کمک بگیرند

 نور محمد فردی روز دوشنبه  در حاشیه نشست شورای اطلاع رسانی استان البرز اظهار داشت: بدون تردید خدمات‌رسانی به مردم باید اطلاع رسانی شود تا عده‌ای که در حاشیه نشسته‌اند نگویند چه کار کردند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مدیران پاسخگویی به موقع و مناسب به نیاز و مشکلات مردم است، ادامه داد: باید در این خصوص از هیچگونه تلاشی دریغ نشود.
رییس شورای اطلاع رسانی استان البرز گفت:  در حقیقت دستگاه‌های فرهنگی وظایف سنگینی در جهت اطلاع رسانی به موقع برای مهندسی افکار عمومی را بر عهده دارند.
فردی با بیان اینکه اهمیت و نقش مسایل فرهنگی بر کسی پوشیده نیست، افزود: مسایل فرهنگی و تبلیغی مثل نفس کشیدن انسان است به طوری که اگر انسان نتواند نفس بکشد می میرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز افزود:  اصولا ایران کشوری چند فرهنگی بوده که تنوع قومی و زبانی یکی از ویژگی‌های شاخص آن است. 
وی بیان داشت: ۲۵ دستگاه فرهنگی در استان البرز داریم که متولی مسایل امور فرهنگی استان هستند که باید در این خصوص ایفای نقش کنند.
فردی گفت: روی هم رفته نقش اقوام در همبستگی ملی بر کسی پوشیده نیست اگر ما به موقع اقدامات را اطلاع‌رسانی نکنیم مخالفین و معاندین نظام حقایق را با هدف ایجاد یاس و نا امیدی و وارونه جلوه دادن از آن بهره‌برداری تبلیغاتی می کنند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری البرز ادامه داد:  از اول دیماه دفترچه‌های بیمه کاغذی منسوخ و به صورت نسخه الکترونیکی است که باید برای رفاه حال بیماران اطلاع‌رسانی مناسب صورت گیرد.
فردی تصریح کرد: از طرفی هرچند تاکنون وضعیت استان از نظر رنگبندی کرونا آبی است ولی باید حساسیت مورد توجه همه اقشار مختلف مردم قرار گیرد.
وی افزود: علاوه بر رعایت کردن شیوه نامه های بهداشتی مناسب در خصوص تزریق واکسن بویژه دز سوم اهتمام لازم معمول شود زیرا انسان را در مقابل این ویروس ایمن می کند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …