پنجشنبه , 9 فروردین 1403

روند شیوع کووید۱۹ در البرز رو به افزایش است

نور محمد فردی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعداد بستری های کووید۱۹ البرز از ۵۰۴ نفر در در اول تیر ماه  به یک هزار و ۸۱ نفر در زمان حاضر رسیده است یعنی  بیش از ۲ برابر شده است.

وی ادامه داد : تعداد فوتی ها هم در همین ایام از ۶ نفر در اول تیرماه به ۲۳ نفر درسوم مردادماه رسیده که حدود پنج برابر شده است.

فردی گفت : از طرفی دیگر ظرفیت تخت های بیمارستانی رو به پر شدن بوده و متاسفانه ممکن است انجام روند تا چند روز آینده ادامه داشته باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت:  در نتیجه تعداد مرگ و میر رو به افزایش است و همراهی و هماهنگی رعایت نمودن پروتکل های بهداشتی و خود داری از ترددهای غیرضرور و رعایت نمودن فاصله های اجتماعی همواره مورد تاکید می باشد. 

فردی بیان داشت: پنج  شهرستان استان در وضعیت قرمز و ۲ شهرستان وضعیت نارنجی می باشند بنابراین با توجه به رنگ بندی ها اعلام شده محدودیت ها در مورد ادارات و سازمانهای دولتی ، صنوف و ترددهای غیرضرور کاملا باید رعایت شود.

وی افزود:  در مجموع تعداد مراکز تجمعی واکسیناسیون  ۱۹ مرکز می باشد و تا کنون ۳۸۵ هزار و ۹۴۶ دز واکسن تزریق شده و روزانه بیش از ۱۳ هزار دز  به طور متوسط تزریق می‌شود.
فردی ادامه داد: و از طریق دیگر به زودی تعداد پنج مرکز دیگر اضافه خواهد شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …