پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

استاندار البرز: روستاهای منطقه از محرومیت رنج می‌برد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کرج ،   مجتبی عبداللهی در دیدار با مردم طالقان که در مسجد یکی از روستاهای این شهرستان  برگزار شد با اشاره به لزوم رفع مشکلات مردمی ، اظهار داشت: شهرستان طالقان از ظرفیت‌های بسیاری برای رونق اقتصادی و اشتغال برخوردار است.

وی افزود: طالقان از فرصت های بسیاری در حوزه گردشگری برخوردار است و وجود مواهب طبیعی در این شهرستان فضای خوبی برای ایجاد اشتغال فراهم کرده است.

استاندار البرز با بیان اینکه ایجاد اشتغال در طالقان با برنامه‌ریزی میسر است، بیان کرد:دولت  مردمی سیزدهم با اراده ای قوی و برنامه‌ریزی‌های گسترده به جد درصدد ارتقا معیشت و کسب حداکثری رضایتمندی مردم است.

عبدالهی با اشاره به اینکه در دیدارهای  مردمی که هر هفته از ابتدای حضورم به صورت منظم با مردم استان دارم، از بسیاری دغدغه‌ها و مشکلات بطن جامعه با خبر هستم، تصریح کرد: با احصا نیازمندی‌ها و مطالبات، به دنبال راهکارها و تصمیمات در این راستا هستیم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه سفر هفته گذشته ریاست جمهور به استان حاوی دستاوردهای ارزشمندی است، ادامه داد: در این سفر  172 طرح و برنامه توسعه ای با اعتباری حدود 11 هزار میلیارد تومان مورد موافقت قرار گرفت و در کنار این مصوبات پیشنهاد ارتقا 3 شهر کمالشهر، محمدشهر و ماهدشت به شهرستان نیز مطرح شد که با استقبال رئیس جمهور مواجه شد.
وی افزود: مبلغ 23 هزار و 244 میلیارد تومان موافقت جهت تخصیص تسهیلات و 61 هزار و 660 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی و بانک‌ها برای پیشبرد پروژه ها اختصاص خواهد یافت. 
استاندار البرز گفت: اکنون با انگیزه مضاعفی با تلاش شبانه روزی به دنبال حل مشکلات خواهیم بود چراکه همراهی و نگاه ویژه دولت را نیز داریم.

  وی با اشاره به اینکه تلاش، فسادستیزی و مردمی بودن با همت والایی که مدیران استان شکل گرفته که این روحیه سبب رفع مشکلات می‌شود، گفت : مشکلات را یکی پس از دیگری حل می کنیم.

عبداللهی ادامه داد : با گذشت 4 ماه از مسئولیتم در استان البرز، حدود 5 بار به شهرستان طالقان سفر کرده ام و موضوعات مردم و شهرستان را از نزدیک مورد بررسی قرار داده ام.
وی افزود: در خصوص طرح های تفصیلی و هادی این شهرستان باید با انسجام و خردجمعی به اجماع نظرات برسیم و براساس مطالعات مشاور طرح، بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم تا در مراجع ملی مربوطه قابل دفاع باشد.
استاندار البرز با اشاره به اینکه روستاهای استان البرز از محرومیت رنج می برد، گفت: بر این باور هستم که باید اقتصاد روستاها رونق گیرد و بسترهای زندگی و اشتغال جوانان برای مانایی در روستاها فراهم شود.
انتهای پیام/ی

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …