یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

تمدید مهلت ثبت‌نام تسهیلات مشاغل آسیب‌دیده از کرونا

حسین فلاح نژاد روز شنبه به خبرنگار ایرنا  اظهار داشت: بر اساس ابلاغ قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و مصوبات هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در 8 خردادماه ۱۴۰۰ ، مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات و سایر حمایت‌های بانکی بنگاه های به شدت آسیب دیده از کرونا تمدید شده است و متقاضیان می توانند در سامانه کارا ثبت نام نمایند.

وی افزود: بانک ها و مؤسسات اعتباری موظف به پرداخت تسهیلات کرونایی اعم از تسهیلات جدید یا تسهیلات مراحل قبل تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰ هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز اضافه کرد: مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات مصوب ستاد ملی کرونا در بخش های گردشگری، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر و حمل و نقل ریلی و هوایی تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ مطابق همان دستورالعمل و شرایط ابلاغی قبلی تمدید می‌شود .

وی در خصوص بازپرداخت اقساط تسهیلات کرونا بیان کرد : بازپرداخت اقساط تسهیلات کرونایی اخذ شده توسط مشاغل و بنگاه های بخش های گردشگری، ورزش و جوانان و فرهنگ و هنر اعم از تسهیلات کرونایی قبلی و یا تسهیلات جدید تا پایان شهریورماه سال جاری امهال می شود.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز حمایت های مالیاتی، بانکی، بیمه ای و سایر حمایت‌ها از جمله تمدید مهلت بازپرداخت ها را از جمله حمایت های اقتصادی در خصوص کسب و کارهای آسیب دیده دوران کرونا بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا عنوان کرد.

استان البرز به عنوان قطب وادحدهای تولیدی و صنعتی کشور حدود سه هزار واحد تولیدی دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …