پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

منصوریان: فدراسیون همه بازی‌های لیگ برتر را با تماشاگر برگزار کند

به گزارش ایرنا علیرضا منصوریان یکشنبه شب، در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و استقلال تهران گفت: به تیم بزرگ استقلال که افتخار ایران در آسیاست در آبادان خوشامد می‌گوییم.

وی افزود: کار فدراسیون در برگزاری مسابقه تیم‌های سرخ‌آبی تهرانی با تماشاگر زیبا نبود زیرا تمامی ورزشگاه‌ها می‌توانستند به صورت آزمایشی پذیرای هواداران باشند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: بازی فردا دوشنبه برای هر ۲ تیم نفت آبادان و استقلال اهمیت ویژه‌ای دارد و کسب سه امتیاز تنها هدف این ۲ تیم است.

منصوریان بیان کرد: ما روند رو به رشدی را آغاز کردیم و اگر بدشانس نبودیم هفته قبل در دقیقه پایانی برابر پرسپولیس به گل می‌رسیدیم و برای بازی فردا بازیکنان نفت آماده هنرنمایی هستند و برای موفقیت تلاش خواهند کرد.

وی گفت: در تمرین روز گذشته بازیکنان جوان تیم صنعت نفت ما را نسبت به آینده امیدوار کردند و فردا با قرار گرقتن در ترکیب تضمین کننده موفقیت تیم خواهند بود.

منصوریان در خصوص اعتراض تیم استقلال به انتخاب اکبریان به عنوان داور این دیدار بیان کرد: به جای این موارد باید به فکر تاکتیک و موفقیت تیم بود؛ شاید هیچ تیمی مانند ما از داور ضربه نخورده و اگر VIR وارد فوتبال می‌شد به حقمان می‌رسیدیم.

وی افزود: مطمئن هستیم فردا شاهد عملکرد خوب تیم داوری خواهیم بود و هر تیمی که برتر باشد به پیروزی خواهد رسید.

منصوریان در خصوص عملکرد شروین بزرگ مهاجم تیم صنعت‌نفت گفت: اعتقاد خاصی به شروین دارم و این بازیکن فردا باید بهترین عملکرد خود را ارایه دهد؛ همچنین ما منتظر عباس بوعذار هستیم تا به همان بازیکن با کیفیت قبلی تبدبل و وارد ترکیب شود.

وی در خصوص اجازه دادن بازیکنان خارجی استقلال ادامه داد: استفاده از بازیکنان خارجی اگر اشتباه بوده نباید از اول اجازه بازی می‌دادند، اگر اشتباه نبوده ۲ ساعت مانده به بازی نباید مانع حضورشان می شدند و این مورد در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست.

به گزارش ایرنا فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل تاخیر در پرواز این تیم به نشست خبری پیش از بازی نرسید.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا دوشنبه از هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تیم استقلال تهران است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …