شنبه , 8 اردیبهشت 1403

تصادف در دیر بوشهر یک کشته و هشت مصدوم داشت

به گزارش ایرنا، حسین ناظمیان‌پور روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: چهارشنبه شب با اعلام به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر مبنی بر برخورد ۲ دستگاه خودرو پژو و سمند در محور دوراهک به آبدان روبروی روستای گشتی بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دیّر، دوراهک، آبدان و امداد جاده‌ای هلال احمر جاشک به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: در این حادثه یک دختربچه چهار ساله بدلیل شدت صدمات وارده در دم فوت کرد و سه زن ۶۰ ، ۴۵ و ۱۸ ساله و یک نفر مرد ۴۵ ساله پس از ارایه خدمات اولیه درمانی توسط تیم اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان انتقال یافتند.
وی اضافه کرد: سه مصدوم دیگر که زن با سن ۴۵ ، ۱۷ و دختر هشت ساله بودند با انتقال به مرکز خدمات جامع سلامت آبدان توسط پزشک معاینه و ارائه خدمات اولیه پزشکی با توجه به صدمات وارده به ناحیه سینه، سر و پا و احتمال شکستگی به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اعزام شدند.
 مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر گفت: راننده ۳۷ ساله سمند نیز با رضایت شخصی حاضر به اعزام با آمبولانس نشد.
ناظمیان‌پور افزود: علت این حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.
 وی یادآور شد :شهرستان دیّر دارای پنج پایگاه فوریت‌های پزشکی دیّر، درود احمد، بردخون، آبدان و دوراهک است که آماده ارایه خدمات اورژانسی در سریع‌ترین زمان و در همه جا به صورت رایگان است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …