چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

۲۰۰کیلو حشیش در کرج کشف شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار “عباسعلی محمدیان” با اشاره به کشف محموله حشیش در استان البرز اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی متوجه شدند 2 نفر در امر تهیه و توزیع عمده مواد مخدر فعالیت داشته و به تازگی مقادیری مواد مخدر را از عناصر اصلی قاچاق تحویل و پس از جاسازی در داخل یک دستگاه خودرو پژو 206 در حال حرکت به سمت استان البرز هستند.

وی با بیان اینکه بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت، افزود: در ادامه ماموران با استقرار در مسیر تردد خودروی حامل مواد مخدر، پس از چندین ساعت رصد و پایش خودروهای عبوری، در نهایت پژو 206 مورد نظر را در آزادراه “تهران-کرج” شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری 2 نفر در این عملیات پلیسی، اظهار داشت: در بازرسی از خودروی متهمان 200 کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه ای در اتاق خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد: پلیس بسیاری از توفیقات خود را با همراهی و همکاری مردم کسب می کند و شماره تلفن 110 به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه قاچاق مواد مخدر است.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …