یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

استاندار البرز: آمار سرقت در تعطیلات نوروزی کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه نوروزی پلیس البرز با اشاره به تقارن ایام نوروز با ماه‌های مبارک شعبان و رمضان، گفت: امید است با عنایت پروردگار و تلاش مسئولان و مردم خوب کشور، سال 1401 سرآغاز تحولاتی خیر برای ایران اسلامی باشد.

 وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب به عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین گفت: همه مردم و مسئولان باید با تلاش، همت و همدلی مطالبات رهبر معظم انقلاب را در این زمینه جامه عمل بپوشانند.

استاندار البرز با اشاره به استعدادهای فراوان استان البرز در زمینه تولید، گفت: یکی از زیرساخت های رونق در تولید وجود امنیت است که با وجود نیروهای جان برکف انتظامی این مهم در استان البرز محقق شده است. 

 عبداللهی با بیان اینکه در حاشیه بازدید از شهرستان‌ها از ایستگاه‌های نوروزی پلیس بازدید به عمل آمده ، گفت:  آمارهای ارائه شده نشان از کاهشی بودن میزان سرقت در استان و همچنین تلفات رانندگی در حوزه استحفاظی البرز است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در ایام نوروز کارکنان انتظامی به دور است خانواده خود در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند، بیان داشت: زبان انسان از این میزان از خودگذشتگی و مجاهدت شما عزیزان قاصر است و بدون شک تامین امنیت جامعه اسلامی در نزد پروردگار از اجر و ثواب ویژه برخوردار است.

استاندار البرز ادامه داد: با برنامه ریزی و تلاش هایی که از سوی مجموعه پلیس راهور و پلیس راه و سایر دستگاه‌های مربوطه صورت گرفت، مطالبات رهبری ، رئیس جمهور در کاهش تلفات رانندگی در حوزه استحفاظی استان البرز محقق شده است.

وی با اشاره به شرایط ویژه استان البرز در زمینه جغرافیایی و جمعیتی، تصریح کرد: باید کار گروهی با مشارکت استانداری و پلیس و سایر دستگاه ها ایجاد شود و با استفاده از ظرفیت نخبه‌های استان راهکارهایی عملی ارائه شود تا بتوانیم امنیت شهروندان را ارتقاء دهیم.

عبداللهی با بیان اینکه نگاه مسئولان کشور به استان البرز ویژه است، گفت: ما باید از ظرفیت‌های مردمی برای افزایش بهره وی از امکانات انتظامی و ارتقاء امنیت استان استفاده کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به در پیش رو بودن ماه مبارک رمضان ضمن تبریک فرارسیدن این ایام، گفت: تجربه ها نشان می دهد که میزان رخداد جرائم در ایام ماه مبارک کاهشی می شود و ما باید با استفاده از تجربیات شما عزیزان اقداماتی را انجام دهیم که این فرهنگ بازدارنده در طول سال اجرایی شود.

استاندار البرز در پایان ضمن تقدیر از تلاش های فرمانده انتظامی استان البرز، خاطرنشان کرد: همه مسئولان استان باید دست به دست هم دهیم تا استان البرز را در همه زمینه ها از جمله امنیت به یک استان نمونه در کشور تبدیل کنیم.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …