چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

۶۴ پروژه عمرانی آماده افتتاح در شهرستان ساوجبلاغ

مهدی مهرور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن تبریک ایام الله  دهه مبارک  فجر اظهار داشت: از پروژه های قابل افتتاح در شهرستان ۵۱ پروژه  در بخش دولتی و ۱۳ پروژه  در بخش خصوصی بوده که در مجموع برای بهره برداری از این پروژه ها  هفت هزار و ۲۹۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی تصریح کرد: برای ساخت و تکمیل پروژه های دولتی بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان و برای ساخت و تکمیل پروژه های بخش خصوصی هفت هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان سرمایه هزینه شده است که در این بخش برای یک هزارو ۲۱۰ نفراشتغالزایی صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ درخصوص تعداد پروژه های قابل افتتاح در شهرستان ساوجبلاغ گفت: از مجموع پروژه های  دهه فجر امسال، ۱۶ پروژه در حوزه عمرانی درشهر، ۱۲ پروژه در بخش جهاد کشاورزی، هشت پروژه در بخش صنعت، ۱۴ پروژه در حوزه عمران روستاها، سه پروژه درحوزه منابع طبیعی، سه پروژه درحوزه بنیادمسکن، سه پروژه در حوزه راهداری، ۲ پروژه درحوزه نوسازی مدارس و در نهایت سه پروژه در حوزه های هواشناسی ، آبفا و گاز آماده بهره برداری شده است که مردم شهرها و روستاهای ساوجبلاغ از مزایای آن ها بهره‌مند خواهند شد.
وی اذعان داشت: دهه فجر فرصت مغتنمی است تا عملکرد و اقدامات مسوولان و روسای ادارات به مردم اطلاع رسانی شود.
مهرور در ادامه گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان یکی از ضروریات است و همه مردم با همدلی و همراهی تلاش کنند تا حافظ بهداشت و درمان در همه زمینه ها باشیم.
شهرستان ۲۵۰ هزار نفری ساوجبلاغ در ۴۰ کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …