جمعه , 31 فروردین 1403

بیمارستان امام خمینی (ره) به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبداللهی در جلسه تعیین تکلیف و انعقاد قرارداد واگذاری بیمارستان امام خمینی (ره) به بنیاد شهید و امور ایثارگران که عصر امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد اظهار داشت: برای این موضوع جلسه بسیار خوب و صمیمی برگزار شد و هدف مشترک طرفین احیا و حل مشکلات بیمارستان بود.

وی ادامه داد: مشکلات دوران گذشته بیمارستان امام خمینی (ره) در جلسه و توافقاتی که صورت گرفت به صورت تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استاندار البرز گفت: با این نشست و جلسه که دستگاه قضایی استان نیز محور رسیدگی به یک سری از مسائل بودند و با محبت و همراهی حجت‌الاسلام شکری نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به توافق نهایی رسیدیم.

وی افزود: مشکل دیرینه بیمارستان در جلسه امشب برطرف شد و همه مصمم هستیم بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی (ره) با تمام توان و نگاه جدید به مردم شهیدپرور و ولایتمدار البرز خدمات ارائه دهد.

استاندار البرز اضافه کرد: امید است با اقدامات و برنامه‌هایی که در دستور کار داریم بتوانیم بستری فراهم کنیم که مردم استان البرز خدماتی را که شایسته آن هستند دریافت کنند.

بیمارستان امام(ره) با توان توان به مردم البرز خدمات خواهد داد

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) برای خدمات‌رسانی به مردم شریف استان البرز به‌ ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران به جایگاه اصلی خود باز می‌گردد.

حجت الاسلام شکری افزود: همت استاندار البرز، رئیس دادگستری استان و دادستان کرج، مدیرکل اطلاعات و تمامی مسئولان مربوطه دست به دست هم دادیم تا مشکلات بیمارستان را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: توافق‌های نهایی صورت گرفت و مشکلات را گام به گام برطرف خواهیم کرد.

هر کجا که نیاز باشد دستگاه قضا برای برطرف کردن مشکلات مردم ورود می‌کند

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با تلاش مجموعه استان، توافقاتی صورت گرفت و بیمارستان به طور کل به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار شد تا مشکلات برطرف شود و مردم از خدمات درمانی این بیمارستان برخوردار شوند.

فاضلی در ادامه این نشست افزود: مدت دو سال است که دادگستری استان در موضوع حل مشکلات دیرینه بیمارستان امام(ره) ورود کرده است.

وی ادامه داد: مسائل حقوقی در این زمینه وجود داشت و با جدیت رسیدگی شد و پیگیری‌های متعددی از سوی استاندار و قوه قضائیه برای حل موضوعات صورت گرفت.

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: در دوران پیک شیوع کرونا این بیمارستان خدمات ارائه نمی‌داد از این رو مورد بازدید رئیس قوه قضاییه قرار گرفت و ایشان پیگیری و حل مشکلات را مورد تاکید قرار دادند.

وی افزود: با تلاش مجموعه استان، توافقاتی صورت گرفت و بیمارستان به طور کل به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار شد تا مشکلات حل شود و مردم از خدمات درمانی این بیمارستان برخوردار شوند.

فاضلی گفت: دستگاه قضا در هر کجا که نیاز باشد برای حل مشکلات مردم حاضر و پیگیر است.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …