یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

۲ معلم البرزی رییس انجمن اسکی مدارس کشور شدند

حسین بابویی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در کرج با اشاره به اینکه البرز جزو ۱۰  استان برتر کشور در حوزه ورزش دانش آموزی قرار دارد، اظهارداشت: این استان  در دوران سخت کرونا میزبانی مسابقات کشوری دانش آموزی و تولید بخشی از محتوای آموزشی درحوزه تربیت بدنی برای بارگذاری در بستر شبکه شاد را نیز متقبل شده است.

وی خاطرنشان کرد: پنج میلیون دانش‌آموز ثبت شده در سامانه فدراسیون ورزش  داریم که در ١۴ رشته ورزشی فعال هستند.

وی هدف فدراسیون ورزش دانش آموزی را ارتقای سطح سلامت جسمی و اجتماعی دانش‌آموزان ذکر کرد.

بابویی تصریح کرد: تا کنون نشست‌های آموزشی تخصصی مختلفی برای کمیته استعدادیابی فدراسیون در رشته‌های بسکتبال، هندبال و والیبال، معلمان برای مباحث استعدادیابی ورزشی دانش‌آموزان در کشور برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ورزش دانش‌آموزی اساس و پایه ورزش همگانی، حرفه‌ای و قهرمانی است،اضافه کرد: پایه ورزش از مدارس آغاز می‌شود تا استعدادها ی ورزشی شناخته و پرورش داده شوند.

بابویی ادامه داد: دراین وضعیت کرونایی مسابقات ورزشی دانش آموزی در ١٠ رشته به صورت غیر حضوری تدوین و اجرایی شده است.

 وی افزایش مشارکت دانش‌آموزان در مسابقات ورزشی ملی و بین‌المللی، توانمندسازی نیروی انسانی موثر درتحقق اهداف فدراسیون، زمینه‌سازی استعدادیابی ورزشی، کشف و پرورش آن، گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات رسانه‌ای، توسعه مشارکت های مردمی و توسعه و استقرار ساختاری، تشکیلاتی، مالی و اداری فدراسیون را از برنامه‌های فدراسیون ورزش دانش آموزی بر اساس زیر نظام‌های ششگانه  سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش برشمرد.

رییس فدراسیون دانش آموزی افزود: تا کنون بیش از ۱۴ هزار استعداد ورزشی دانش آموزی در مدارس کشور شناسایی شده است.

وی گفت: زهرا کلهر از ملی پوشان اسبق تیم ملی اسکی آلپاین بانوان به عنوان رییس انجمن اسکی دختران و سید مجتبی صید از قهرمانان اسبق تیم ملی اسکی روی چمن به عنوان رییس انجمن اسکی پسران مدارس کشور منصوب شده اند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …