پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

آموزش و پرورش البرز در طرح هدایت کشوری برتر معرفی شد

فرشته فهمیده روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: کسب رتبه پنجم کشوری دراین طرح در راستای اجرا و برنامه ریزی درست و عملکرد موفق استان در تهیه و توزیع گوشی و تبلت برای دانش آموزان کم برخوردار به دست آمده است. 

وی خاطرنشان کرد: طرح هدایت با شعار “هر دانش آموز یک تبلت، هر تبلت یک کلاس، مدرسه” در راستای بهره مندی دانش آموزان کم برخوردار از آموزش های مجازی در شبکه شاد اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون حدود ۳ هزار تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت البرز با همکاری دستگاه ها و خیرین استان تهیه شده است، اضافه کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، کلاس های مدارس البرز از اسفندماه ۹۸ به صورت غیر حضوری تشکیل و آموزش ها به روش مجازی ارائه شد.

فهمیده تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه با مشارکت، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بسیج فرهنگیان ، بسیج دانش آموزی، اصناف و ستاد اجرایی حضرت امام و خیرین انجام شد.

وی با بیان اینکه کمک های مردمی به دست دانش آموزان بی بضاعت شناسایی شده البرزمی رسد، برای ۲۵ هزار دانش آموز نیازمند این استان نیاز به تداوم انفاق، همدلی ، احسان و نیکوکاری دراین شرایط خاص آموزشی و کرونایی داریم.

وی ادامه داد: امسال همزمان با سراسر کشور پویش عاطفه ها برای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی به منظور توزیع  نوشت افزار در میان دانش آموزان نیازمند البرز اجرایی می شود تا شرایط مناسب تحصیلی برای دانش آموزانی که دسترسی به شبکه آموزشی شاد ندارند، فراهم آید.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزیادآورشد: مرکز نیکوکاری فرهنگیان استان نیز به منظور کمک به دانش آموزان بی بضاعات راه اندازی شده است.

وی افزود: به مناسبت سال تحصیلی جدید درقالب کمک های مردمی بسته حمایتی همانند کیف، دفتر، مداد ، تبلت و سایرنوشت افزارهای مورد نیاز دانش آموزان که از طریق کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری و در بین دانش آموزان نیازمند استان البرزتوزیع می شود.

فهمیده تاکید کرد: مرکز نیکوکاری فرهنگیان البرزبا شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۶۸۲۸۲۵۴۶۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۲۹۷۰۰۴۵۹ آماده دریافت کمکهای مردمی و خیرین به دانش آموزان بی بضاعت است.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد که ۲۶ هزار نفرآن نیاز به حمایت مالی دارند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …