یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

بازدید وزیر کشور از بزرگراه شمالی کرج

وزیر کشور در سفر هیئت دولت به استان البرز از نیازمندی ۵ هزار میلیارد تومانی برای بهره برداری از طرح پل شهید سلیمانی در بزرگراه شمالی کرج با مشارکت شهرداری و وزارت راه و شهرسازی خبر داد. 

بازدید وزیر کشور از بزرگراه شمالی کرجبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ احمد وحیدی در حاشیه بازدید از روند اجرایی آزاد راه شهید سلیمانی گفت: این طرح بخش قابل توجهی از ترافیک جاده تهران – کرج – قزوین را به خود اختصاص خواهد داد. این طرح مشترکی بین شهرداری و وزارت راه است و به بیش از ۵ هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز دارد که امید می رود با تسهیم آن بین شهرداری و وزارت راه زودتر به نتیجه برسد. 

 

او افزود: بهره برداری از این طرح در بحث ترافیک هم برای مردم کرج مفید است و نیز برای کسانی که در این جاده رفت و آمد دارند خوب خواهد بود. 

 

وحیدی گفت: این طرح از توان مالی شهرداری خارج بود و عددی را هم وزارت راه قبول کرده بود که کفایت نمی کند و اکنون وزارت راه آمادگی مشارکت ۵۰ درصدی در بحث ایجاد اتوبان دارد.

 

او در ادامه به موضوع تملکات اشاره کرد و گفت:  حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز تملک دارد که از عهده شهرداری به تنهایی خارج است لذا باید وزارت راه در این خصوص کمک کند که البته مصوبه هیات دولت راه را می خواهد که وزارت راه به شهرداری برای به اتمام رساندن طرح کمک کند.

 

وحیدی همچنین با اشاره به بازدید از روستای شهید کندر با جمعیت حدود ۳ هزار نفر گفت: مشکل گازرسانی این روستا اخیرا حل شده و چند مشکل بخصوص طرح هادی دارند و مقداری مایل به توسعه محدوده شان هستند و بخشی از حریم به آنها داده شود که این ها جزو موضوعاتی است که باید بررسی شود. 

 

او تصریح کرد: حدود ۷۰ درصد مردم روستا درگیر مسایل کشاورزی بویژه باغداری هستند و بوم گردی هایی که در آنجا راه افتاده می تواند زمینه رشد خوبی داشته باشد.

 

وحیدی افزود: البته مساله ای هم در حوزه راه دارند که البته باید به تایید محیط زیست برسد که در صورت تایید در این زمینه هم می توانیم به مردم این روستا کمک کنیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …