شنبه , 8 اردیبهشت 1403

استاندار البرز : آینده خوبی برای دولت سیزدهم متصور است

عزیزاله شهبازی روز سه شنبه در مراسم افتتاح پروژه های  عمرانی شهرستان طالقان افزود: رییس جمهوری با آغاز بسیار خوب  کار و دیدار هایی که در جنوب کشور داشتند به جد درصدد رفع دغدغه های مردم و مطالبات بحق آنها هستند.
وی ادامه داد: فرصت ها را باید غنیمت شماریم و از کمترین زمان ها نیز برای کسب رضایتمندی و رفاه مردم استفاده کنیم.

استاندار البرزگفت: طالقان مهد و خاستگاه بسیاری از شخصیت های تاریخ ساز کشور همانند ابوذر زمان حضرت آیت الله طالقانی است و  هفته دولت یادآور شهدای انقلاب اسلامی است که نام شهیدان رجایی و باهنر در بین آنها می درخشد.
وی ادامه داد: شهید رجایی دولت خود را دولت مردمی نامید و کابینه خود را کابینه ۳۶ میلیونی متشکل از تمامی آحاد مردم اعلام کرد.
شهبازی گفت: در هفته دولت امسال به رغم مشکلاتی که ناشی از تحریم های ناجوانمردانه و شیوع کرونا، می شد، ۲۱۶ پروژه در بخش های خصوصی و دولتی با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در استان البرز مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی افزود: بخشی از این پروژه ها نیز در شهرستان طالقان قرار دارد و در این میان جای دارد که از نماینده انقلابی و پرتلاش مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی قدردانی کنم.
استاندار البرز اضافه کرد: این شهرستان فاقد بیمارستان بود که چندی پیش عملیات اجرایی آن آغاز شد و امید است با پیگیری های فرماندار محترم هر چه سریع تر احداث شود.
وی با بیان اینکه راه هشتگرد – طالقان نیز پس از سال ها انتظار تکمیل شد و مورد بهره برداری قرار گرفت، گفت: روستاهای صعب العبور این شهرستان نیز یکی پس از دیگری از موهبت گاز برخوردار می شوند و این روند با سرعت ادامه دارد.

 ۱۷ پروژه عمرانی در طالقان همزمان با گرامیداشت هفته دولت بهره برداری شد که برای بهر ه برداری از این پروژه ها ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.
 از مجموع این ۱۷ پروژه یک مورد مربوط به بخش خصوصی به ارزش ۸۰ میلیارد ریال بوده و این پروژه ها مربوط به بخش های گاز، برق، آب، اموزش و پرورش، مسکن، منابع طبیعی است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …