چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

بندر خشک در استان البرز ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کرج،  مجتبی عبدالهی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد ، اظهار داشت  با اشاره به اینکه باید دیدگاه‌های سنتی و قدیمی را تغییر دهیم، اظهار داشت : برای ساماندهی بسیاری از آشفتگی‌های بازار، مسئولانه وارد میدان می‌شویم.

وی افزود: توانمندی‌های داخلی و تولید کالاهای استراتژیک در کشور و البته استان البرز فراوان است از این رو باید ظرفیت‌های بلاقوه را مورد بهره برداری قرار دهیم.

استاندار البرز با بیان اینکه  رصد و پایش هوشند بازار باید به شکل هوشمند صورت گیرد تا در ابتدا موانع تولید و سپس مشکلات توزیع و عرضه برطرف شود، بیا کرد: باید بین تولید، توزیع و تقاضا تعادل ایجاد کنیم و موانع را تا قبل از اینکه در بازار برای مردم محسوس شود، حل کنیم.

عبدالهی با بیان اینکه این امر با رصد هوشمند بازار به صورت ریشه‌ای دنبال و ساماندهی می‌شود، عنوان کرد: بهره برداری از ظرفیت جوانان صاحب اندیشه و نخبه در حوزه فناوری‌های نوین راهکار حل بسیاری از مشکلات است از این رو از ظرفیت و توان این قشر فعال و خوش فکر بهره برداری می‌کنیم.

وی با اشاره به ضرورت حمایت و تقویت صادرات در استان و حمایت از اشتغال آفرینان، گفت: روند فعالیت تجار در البرز باید با حمایت و بسترسازی، متحول و شکوفا شود.

استاندار البرز گفت: در صدد ایجاد مجتمعی متمرکز از حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف مرتبط با اقتصاد استان برای تسهیل در امور فعالان اقتصادی راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه شورای مشورتی با فعالان اقتصادی استان راه اندازی می‌شود، افزود: ایجاد بندر خشک در البرز به جد دنبال می‌شود و مسئولان مربوطه باید طرحی جامع در این خصوص ارائه دهند.

عبداللهی با بیان اینکه البرز باید در ابعاد مختلف خلاق و پویا باشد، گفت: در راستای افزایش تولیدات گوشت، مرغ و ماهی باید در استان مبتکر باشیم و طرح‌های نوین ارائه دهیم و از ایده های نو و فناوری های نوین استقبال کنیم.

انتهای پیام/ی

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …