جمعه , 31 فروردین 1403

البرز جز استان‌های برتر کشور در تنظیم بازار و نظارت الکترونیک است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،   صدیف بیک‌زاده در جلسه تنظیم بازار استان البرز  که پیش از ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های کشور طبق تاکید رئیس جمهور محترم، تنظیم بازار است، اظهار داشت: ساختار جلسات تنظیم بازار کشور تغییر کرد و معاون اول به عنوان  رئیس ستاد و وزارت صمت به‌عنوان دبیر منصوب شدند.

بیک‌زاده ادامه داد: بر این اساس تشکیل کارگروه‌های تنظیم بازار در استان‌ها به ریاست استانداران و دبیری سازمان‌های صمت دنبال شد.

معاون وزیر صمت با تاکید بر اینکه اکنون تمامی دستگاه‌ها در امر تنظیم بازار دخیل هستند، بیان کرد: همگرایی و تعامل ویژه‌ای در این راستا  بین دستگاه‌های مختلف برقرار شده است.
وی افزود: در خصوص همجواری البرز با تهران و انبار و دپوی کالاها نگرانی‌هایی وجود دارد ولی این اراده و همراهی در این استان برای مقابله با تهدیدها شکل گرفته است.

بیک‌زاده گفت: بر این باور هستیم که البرز هر اندازه تلاش کند باز هم همجواری با تهران می‌تواند در بازار تاثیرگذار باشد بنابراین نگاه ویژه‌ای به این استان داریم.

وی افزود: البرز جزو استان‌های برتر کشور در تنظیم بازار و نظارت الکترونیک محسوب می‌شود و  انتظار می‌رود این روند تداوم و استمرار داشته باشد.

بیک‌زاده متذکر شد: اگر آشفتگی و تلاطم در بازار ایجاد شود، بازگشت به شرایط عادی سخت خواهد بود از این رو باید پیش از بروز مشکلات، تدابیری برای پیشگیری داشته باشیم.

انتهای پیام/ی

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …