جمعه , 7 اردیبهشت 1403

۴۳ سارق در کرج بازداشت شدند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  سرهنگ  محمد معظمی گودرزی در جمع خبرنگاران  با اشاره به اجرای طرح‌های متعدد توسط پلیس استان البرز اظهار داشت: به منظور تقویت احساس امنیت در بین شهروندان و برخورد جدی با مخلان امنیت مردم شهرستان کرج، اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا در آخرین طرحی که در 24 ساعت گذشته در سطح شهرستان با مشارکت تمامی یگان‌های انتظامی این شهرستان به اجرا گذاشته شد، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری 43 سارق حرفه ای شده و تاکنون 55 فقره انواع اموال مسروقه از مخفیگاه آن‌ها کشف شده است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به توقیف 46 خودرو پلاک مخدوش و 34 دستگاه موتور سیکلت فاقد مدارک در طول 24 ساعت ، گفت: همچنین با انجام اقدامات پلیسی محل نگهداری 6 خودرو و 2 موتورسیکلت سرقتی نیز شناسایی شد.

سرهنگ گودرزی  با اشاره به جمع آوری49 معتاد متجاهر از سطح شهر و معرفی آن‌ها به مراکز بازپروری ، خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه این افراد حدود 7 کیلو گرم انواع مواد مخدر از قبیل تریاک، هروئین و شیشه کشف شد.

انتهای پیام/ی

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …