جمعه , 14 اردیبهشت 1403

بسیج سازندگی البرز وارد میدان ترویج کشاورزی می شود

سرهنگ پاسدار مهران طیران  روز شنبه در حاشیه امضای تفاهم نامه با سازمان جهاد کشاورزی استان البرز به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری در بخش اقتصاد مقاومتی و توسعه ی بخش کشاورزی  این  تفاهم نامه  همکاری  منعقد شد. 

وی بیان داشت:  استفاده از توان و ظرفیت های ۲ سازمان بسیج سازندگی و جهاد کشاورزی استان البرز در اجرای فعالیت های آموزشی و ترویجی در شهرها ، روستاها و مناطق محروم برای افزایش تولید در بخش کشاورزی ، ترویج و توسعه ی فرهنگ کار و تلاش در بین آحاد مردم روستایی و بسیجیان و جلوگیری از مهاجرت و کمک و تسریع به امر آموزش، توانمندسازی و ارتقا سطع دانش علمی و فنی متقاضیان فعالیت در حوزه کشاورزی از دیگر اهداف این همکاری دو جانبه است.
رییس بسیج سازندگی البرز،  توسعه عدالت اجتماعی و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق کمتر توسعه یافته و کشاورزی و فراهم نمودن شرایط جهت توسعه فضای کسب وکار و زنجیره ی ارزش محصولات کشاورزی و استفاده بهینه از منابع، ظرفیت ها وامکانات و توانایی های علمی و فنی طرفین در جهت توسعه سرمایه گذاری و مشارکت در تولید کشور را از دیگر این اهداف برشمرد.
طیران  گفت: فراهم نمودن زمینه مناسب جهت حضور داوطلبانه آحاد مردم به ویژه جوانان برای مشارکت در فعالیت های عام المنفعه و محرومیت زدایی در حوزه وظایف دو طرف  از دیگر این اهداف به شمار می رود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …