یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

بانوان در مشارکت افزایی انتخابات به خوبی ایفای نقش می کنند

معصومه طالبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بانوان نقش اساسی در تبیین اهمیت انتخابات در جامعه دارند.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور را زنان تشکیل می دهند، اظهار داشت: بانوان نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، زیرا زنان با استفاده از خلاقیت و تفکر خود، با حضور گسترده و مشارکت موثر در عرصه انتخابات زمینه دستیابی به رشد، شکوفایی و توسعه جوامع را فراهم می کنند.

طالبی گفت: حضور فعال زنان در عرصه اجتماعی و مشارکت سیاسی آنها به عنوان نیمی از جمعیت فعال کشور در ترسیم سرنوشت ملی کاملاً مشخص است.

مسوول امور بانوان و خانواده فرمانداری فردیس بیان داشت: تجربه نشان داده است که هر خانواده‌ای که در آن زن بتواند به وظایف مادرانه و همسرانه خود به خوبی عمل کند آن خانواده موفق است.

وی اظهار داشت: افراد دلسوز و پاکدست می بایست به عنوان نماینده مردم در پارلمان شهری حضور داشته و برای تحقق خواسته‌های مردم و بهبود کیفیت زندگی در شهر و روستا، حفظ حقوق شهروندان، کمک به معیشت مردم، حفظ محیط زیست و طبیعت، ساخت و حفظ عمران شهری و تحقق عدالت اجتماعی تلاش کنند.

طالبی افزود: انتخابات در سراسر دنیا یک رویداد سیاسی مهم و سرنوشت ساز است که ابعاد داخلی و بین‌المللی دارد، اما در شرایط کنونی کشورمان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، جایگاه ویژه دارد زیرا دشمنان با تلاش بی وقفه درصدد مأیوس و ناامید ساختن مردم هستند.

 سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا جمعه ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …