یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

آزادی ۲۰ محکوم مالی ندامتگاه شهید کچویی

در بازدید رئیس کل دادگستری استان البرز از بند نسوان ندامتگاه شهید کچویی فردیس، ۲۰ محکوم مالی با کمک ستاد دیه و انجمن نیکوکاری و خیرین آزاد شدند.

۲۰ محکوم مالی ندامتگاه شهید کچویی آزاد شدندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ حسین فاضلی هریکندی گفت: بازدید‌های دوره‌ای بخشی از برنامه مدون معاونت امور نظارت بر زندان و اجرای احکام کیفری دادگستری کل استان البرز است که تاکنون در مورد همه زندانیان حوزه‌های قضایی استان عملیاتی شده است و این بار با تمرکز بر زندانیان زن برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به دستاورد‌های این بازدید که با حضور دادستان‌های کرج و فردیس، معاون قضایی رئیس کل در نظارت بر زندان و اجرای احکام و سرپرست اجرای احکام مدنی کرج و قضات خانم این حوزه‌های قضایی و در مجموع ۱۲ نفر از قضات مربوطه برگزار شد، گفت: امروز تقریبا با بیشتر زندانیان این بند دیدار و گفتگو انجام شد که شامل محکومان و متهمان بودند و پس از استماع اظهارات مددجویان، دستور لازم برای رسیدگی صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز افزود: عمده درخواست‌ها در راستای تسریع در رسیدگی، کاهش مبلغ قرار تامین، درخواست بهره مندی از ارفاقات قانونی، عفو و مرخصی، ادغام محکومیت‌های متعدد و بررسی مجدد پرونده بود.

وی با اشاره به اینکه با دستورات صادره ۴ نفر از زندانیان مشمول، پابند الکترونیک و آزادی مشروط شدند ادامه داد: نکته مهم بازدید انجام شده آزادی ۲۰ نفر از محکومان مالی بود که بدهی آنان را ستاد دیه و انجمن نیکوکاری و خیرین پرداخت کرد.

فاضلی هریکندی با اشاره به گزارش ارائه شده معاون نظارت بر زندان‌های دادگستری استان در خصوص وضعیت زنان زندانی و آمار مربوطه متذکر شد: به ۳۷ نفر از زندانیان واجد شرایط به مدت یک هفته مرخصی اعطا شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …