جمعه , 10 فروردین 1403

نماینده مجلس : تولیدات دارویی به جد حمایت می شوند

علی حدادی روز سه شنبه در بازدید میدانی از شرکت داروسازی سها در شهرستان ساوجبلاغ که با حضور فرمانداران ساوجبلاغ و چهارباغ  انجام شد، افزود: امروز به رغم تحریم های شدید کشور شاهد تولیدات مطلوبی در حوزه های مختلف از جمله دارو هستیم که کشور را در مسیر خودکفایی قرار می دهد.

وی ادامه داد: مجموعه سها وابسته به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ،  گام های موثری در تولیدات دارویی دارد و از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای توسعه هرچه بیشتر آن دعوت شده است.

حدادی گفت: اکنون مصوبه منطقه ویژه اقتصادی در شهرک صنعتی برکت را اخذ کرده ایم تا بتوانیم از این ظرفیت های تولیدی در شهرستان نظرآباد هرچه بیشتر بهره ببریم .

وی یاد آور شد: وجود ۲ شهرک صنعتی دولتی و خصوصی درشهرستان نظرآباد نقش موثری در اشتغالزایی به عنوان یکی از دغدغه های مهم ملی ایفا می کند که به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی همراهی لازم را خواهیم داشت.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد ، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با تلاش و هم افزایی هرچه بیشتر تلاش می شود تا گام های موثرتری در راستای توسعه و پیشرفت برداشته شود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب درخصوص اهمیت موضوعات غذا و دارو نیز تاکید کرد: با توجه به حوزه دارو و غذا می توان از بسیاری از موانع توسعه ای کشور عبور کرد بنابراین باید این مهم در اولویت قرار گیرد.

استان البرز دارای سه هزار و۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی است که حدود ۱۰۰ واحد آنها در زمینه دارو ، تجهیزات پزشکی و لوازم آرایشی بهداشتی فعالیت دارند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …