شنبه , 15 اردیبهشت 1403

احزاب و مردم در انتخابات ۲۸ خرداد متحد شوند

دکتر صلاح الدین دلشاد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ایرنا اظهار داشت:  در این ایام   همه مردم  با شور و هیجان به دنبال این هستند که برای تعیین سرنوشت آینده خود فعالیت کنند.

وی ادامه داد: من به عنوان یک پزشک می بینم که مردم دلشان می خواهد اثر گذار باشند اما دلسردی هایی به دلیل عملکرد نامناسب برخی از مدیران در دولت های قبلی وجود دارد.

دلشاد افزود: مردم  با مشکلاتی مواجه بوده و انتظار دارند که رفاه اجتماعی تامین شود و مسوولان به اشتغال جوانان رسیدگی کنند.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان البرز گفت : اگر  برخی افراد  در مورد قضیه بی تفاوت باشند حق سووال ندارند اما کسی که ورود کرد و رای داد به منتخب حق انتقاد هم دارد.

این فعال سیاسی  تاکید کرد که بزرگترین فاجعه ای که در کشور رخ داده این است که هر حزبی سرکار می آید و  افرادم تخصص حزب دیگر را از کاردور می کند.

وی بیان داشت: هیچ حزبی در کشوررشد کیفی و تکاملی پیدا نکرده است و به همین دلیل مردم به احزاب اعتماد ندارند.

دبیر حزب اعتدال و توسعه  استان البرز بیان داشت : در این شرایط نگاه ما این است که همه احزاب کشور متحد و یکپارچه شوند تا انتخاباتی پرشور داشته باشیم .

وی یادآور شد که همانطور که خداوند به پیامبر اکرم (ص) می فرماید که با مسلمانان اعم از انصار و دیگران مشورت کنید، باید مسیر شور و مشورت در جامعه اسلامی باز باشد.

دبیر حزب اعتدال و توسعه  البرز با گلایه از برخی رفتارهای سیاسی در جامعه گفت : احزاب  کشور ما در مسائل سیاسی از اسلام و انقلاب فاصله گرفته اند و مسیری در پیش گرفته اند که با مسیرآرمان های انقلاب و مقام معظم رهبری فاصله دارد.

وی به ویژگی های کاندیداهای اصلح ریاست جمهوری اشاره کرد و بیان داشت: مهمترین ویژگی این است که بدانیم در خط ولایت فقیه است،دوستدار مردم و از جنس مردم بوده و با مردم زندگی کرده باشد؛ کسی که در کاخ زندگی کرده،  نمی تواند فقرا را درک کند.

وی ادامه داد:  هر کس  عضو شورا و یا رییس جمهور شود باید زندگی نامه ائمه اطهار(ع)، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری را مرور کند و اگراین کار را نکند خیانت کرده است ،مردم کار خود را کرده اند اما مسوولان هنوز کاری نکرده اند.

دبیر حزب اعتدال و توسعه  استان البرز گفت :  نگاه  رییس جمهوری  به ظرفیت های درونی کشور و جامعه داشته باشد، نه برون نگر؛ ما استعدادهای زیادی در کشور داریم و در این شرایط نباید برون نگر بوده و به استعداد های خودمان بی تفاوت باشیم.

وی اظهار داشت: رییس جمهور و اعضای شوراهای اسلامی آینده  باید اهل مشورت با مردم باشند ،  بدبختی ما در مسائل این است که افراد اداری برای مردم تصمیم می گیرند ، می بایست تمام صنوف  جامعه در امور  نظر بدهند و نظر کارشناسان ،تجار و اقتصادانان که دربخش های مختلف تولید هستند، اخذ شود.

دبیر حزب اعتدال و توسعه  البرز افزود: مشاوران رییس جمهوری آینده باید از بطن جامعه باشند و نشانی درست به وی بدهند تا امور به خوبی پیش برود.

سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  روز جمعه ۲۸ خردادماه جاری برگزار می شود. 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …