پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

بازگشت ۷۳ واحد صنعتی غیرفعال به چرخه تولید در البرز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز افزود: بر همین اساس با تشکیل کارگروه و با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی تلاش می‌شود تا مشکلات واحد‌های تولیدی احصا و سپس راهکار‌های مناسب برای رفع مشکلات آنان ارائه شود.

او تصریح کرد: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها و در راستای تلاش برای افزایش تولید و اشتغال از ابتدای امسال تاکنون ۷۳ واحد صنعتی راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی استان البرز به چرخه تولید بازگشته‌اند که با آغاز به کار این واحد‌های تولیدی برای یک هزار و ۱۷ نفر اشتغال ایجاد شده است.

عقاب نشین گفت: فعالیت واحد‌های احیا شده شامل صنایع غذایی، خوراک دام و طیور، فلزی، نساجی، شیمیایی، بسته بندی، شوینده، تجهیزات پزشکی، لبنی و لوازم خانگی بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز افزود: حجم سرمایه گذاری این واحد‌های تولیدی بالغ بر پنج هزار و ۱۰ میلیارد ریال است.

او به اقدامات انجام شده به منظور احیای واحد‌های راکد صنعتی و تولیدی اشاره کرد و گفت: ارتقای فناوری، جذب سرمایه گذار، ارائه تسهیلات، توسعه بازار و محصول از عوامل مهم در احیای ۷۳ واحد راکد صنعتی در این مدت بوده است.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با اقداماتی که به منظور حمایت از واحد‌های صنعتی و رفع موانع تولید انجام می‌شودامیداست شاهد افزایش بیش از پیش تولید و اشتغال در البرز باشیم.

بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در البرز مشغول به فعالیت هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …