جمعه , 7 اردیبهشت 1403

بستر برای تاسیس ستاد احیای مطالعه در چهارباغ مهیا شد

قدرت‌اله شمیرانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تلاش وافری را به کار گرفته ایم‌ تا با حمایت شورای فرهنگ عمومی به ریاست امام‌ جمعه  چهارباغ و با همکاری هیات اندیشه ورز ، ستاد احیای مطالعه را در این شهرستان راه انداز کنیم.

وی با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی ضرورت توسعه فرهنگ مطالعه به ویژه در نسل جوان و آینده سازان جامعه را مورد تاکید قرار داد.

وی برنامه ریزی برای توسعه احداث کتابخانه و آماده سازی و افتتاح ۲ کتابخانه در مدتی کوتاه توسط خیرین کتابخانه ساز با حمایت شورای فرهنگ عمومی این شهرستان را حرکتی راهگشا در ترویج فرهنگ کتابخوانی عنوان کرد. 

فرماندار چهار باغ همچنین از رونمایی کتاب دلنوشته‌ های سردار سرافراز اسلام سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی تحت عنوان  “از  چیز ی نمی‌ترسیدم” توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خبر داد.

شمیرانی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی در مسیر ترویج کتابخوانی در مدارس و مساجد ، از تلاش کارکنان اداره کتابخانه های عمومی چهار باغ در این راستا قدردانی کرد.

وی گفت: جمعه گذشته ۵۰۰ جلد کتاب در مصلی نماز جمعه چهار باغ  توزیع و با استقبال نمازگزاران همراه شد.

کتاب عارفانه‌های یک و دو با محتوای “خطبه‌های فدک و غدیر” و کتاب “حکمت‌های نهج البلاغه” از جمله کتاب هایی بود که بین نماز گزاران چهار باغ  توزیع شد.

شهرستان چهارباغ با جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …